Trening på lørdag kveld, det får jeg ALDRI til.
Men har kommet over 20.000 skritt i dag da![]()
Det er liksom lite helgestemning for min del siden jeg ikke jobber, så jeg trener når jeg faktisk har energi
Rett over 14 000 her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trening på lørdag kveld, det får jeg ALDRI til.
Men har kommet over 20.000 skritt i dag da![]()
Prøver å få til trening på kvelden tirsdag, torsdag og søndag.Det er liksom lite helgestemning for min del siden jeg ikke jobber, så jeg trener når jeg faktisk har energi
Rett over 14 000 her.
Ja
Du vet selvfølgelig av bacon faktisk er lager av gris, den skal liksom smake det![]()
Mine kan heller ikke være lengre oppeDet kan ikkje mine. Dei står grytidlig opp uansett. Søstera min sine unger sover lengre.
Huff daDet gjør du, men det går fortere med skarpere profesjonelle kniver dersom man vet hvordan man skal bruke dem
Det er oppdeling dersom det er mye som er kjedelig med matlaging
.
Urter og krydder liksomNår den er lagret i 36 måneden er den tørrere i konsistensen og mer krystallisert og holder seg månedsvis i kjøleskapet.
Men nå har vi snakket om parmesan og kniver, skal vi gå over på urter og krydder nå![]()
Selvfølgelig at kjøttet endrer smaketter hva de får å spise, det er derfor det meste av lam er så godt, de blir født om våren, beiter ute hele sommeren og blir slaktet på høsten.Tuller du nå???
Hihi ^^ Men fra spøk til alvor, den smaker mer som den lukter nå. Det er ikke helt behagelig, for et grisehus stinker død og fordervelse. Kun slått av hønsehus. Men det er klart, smaken på kjøttet blir påvirket av det den spiser, og det har visstnok endret seg litt de siste årene. Det kan man merke på sauer også, om de har fått for mye kraftfôr over en lengre periode så kan kjøttet få en smak som minner litt om gris. Ikke at jeg har prøvd det da, men jeg hørte det på nyhetene.
Vet ikke om knivene mine er dyre jegSamme her selv om vi har noen dyre kniver
Hatt de i flere år så
Flink gutt du harEldste driver og lager mat og jeg slapper av![]()
Hjelp, du trenger virkelig hjelpUrter og krydder liksombruker besten bare oregano jeg
![]()
Deilig å sløve i sofaGjestene har dradd, roen senker seg. Jeg burde helt klart rydde av bordet og sånn, men sank ned i sofaen. Mannen ser fotball og jeg er trøtt.
Flink du erFerdig!![]()
Da er vi toEn kniv er en kniv og ost... jeg spiser vel ca aldri parmesan og vet knapt om jeg egentlig liker det, men jeg har kke kjøpt en spesielle ne lagret i 36 mnd, lager ikke mat på halvparten av nivået til Musemor sin sønn!
VeldigFlink gutt du har![]()
Flink du erFerdig med trening, så nå er det bare å pakke i meg litt godis ^^
Ikke at trening = lov til å spise godis, men jeg hadde spist det med eller uten trening ^^
Nå verker det i muskleneGodt å kjenne at man har gjort en innsats
![]()
Jeg er bare en super egoist av en mat-snob som elsker god mat og lærer min eldste å lage god mat slik at jeg kan få den servertEn kniv er en kniv og ost... jeg spiser vel ca aldri parmesan og vet knapt om jeg egentlig liker det, men jeg har kke kjøpt en spesielle ne lagret i 36 mnd, lager ikke mat på halvparten av nivået til Musemor sin sønn!
Selvfølgelig at kjøttet endrer smaketter hva de får å spise, det er derfor det meste av lam er så godt, de blir født om våren, beiter ute hele sommeren og blir slaktet på høsten.
Det du sier høres logisk ut.
Var forresten å besøkte Freia sjokoladefrabrikk den gang jeg gikk i 6. klasse.
All sjokolade som flikk feil form og slikt havnet i store poser som ble sendt til bønner og ble grisemat.
Jeg har lyst på bacon fra disse grisene![]()
En kniv er en kniv og ost... jeg spiser vel ca aldri parmesan og vet knapt om jeg egentlig liker det, men jeg har kke kjøpt en spesielle ne lagret i 36 mnd, lager ikke mat på halvparten av nivået til Musemor sin sønn!
Da er vi to![]()
Hjelp, du trenger virkelig hjelp
Altså, ikke noe galt med oregano, elsker det, men det fins da i tillegg så utrolig mye annet godt også