Hva skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer?
God ettermiddag SaraGod morgen alle sammen. Det er juni
Ikke jeg heller!Sier ikke nei takk til en pysj til eller legoen![]()
Ha en super dag!Vi starter juni med litt stress, en frisørtime og bryllup![]()
Deilige juni jaGod ettermiddag Sara
Deilige juni!
Ha en super familiehelgJeg starter juni rolig
Jeg ligger, mannen er stått opp med yngste, de store ordner seg selv. Noen er oppe i alle fall.
Jeg skal stå opp snart også lager vi frokost til gjengen og planlegger dagen. Svigerfar og samboeren kommer jo etterhvert og snakker om å ta med seg ungeflokken ut dersom det meldte oppholdsværet innfinner seg.
Så kommer mine foreldre i løpet av ettermiddagen.
Og så tar svigerfar med seg ungene sine når de drar til hotellet i kveld så kjører de hjem i morgen.
Takk for detGod juni søta
Så kjiptEtter den fantastiske dagen i går så regner det i dag
Fikk opp de nye hagemøblene og gjort klar grillen for sesongen.
Hadde tenkt å kose meg på terrassen i dag jeg, men det går jo ikke
God ettermiddag snuppaGod morgen
Ha en fantastisk dag du ogsåGod morgen
Her hadde vi storrydding i mai (altså i går), så dagen i dag er bare for å slappe av
Må bake en kake i løpet av dagen, men det burde gå fint
Akkurat ordnet en pakke for sending med megtildeg.no, veldig spent på dettavar jo mye billigere enn posten
Nå skal jeg luske inn på Netflix, legge meg under teppet og nyte en rolig morgen
Håper alle får en strålende dag![]()
Veeeel, keisersnitt og nyfødtfoto er det eneste som står på angendaen. Og frisør på mandag. Ellers blir det å ta det mest mulig rolig![]()
Den kom tilbake mens jeg var i Oslo.Så kjipt
Her skinner sola!
Skulle se etter gave men droppet det og kjøpte noe i byen her i stedenSkjer det noe gøy i Drammen?
Hva gjør du i dag?God ettermiddag snuppa![]()
Huff da, kjedelig med lite søvn
Går bra her, ser virkelug fram til ferie om 19 dager
En vaskemaskin med trekkene til sofakroken på verandaen er satt på.
Nå sitter jeg og venter på at mannen skal komme hjem slik at jeg kan komme meg avgårde inn til Oslo, og handle etter jeg kommer hjem igjen.
Ungene sier de har lyst på burgere til middag, det de tenker på er slike jeg lager, men vurderer sterkt å bare ta en tur innom McD her ned og kjøpe med på vei hjem
Takk alle
Termin er 21 juni, planlagt keisersnitt satt opp den 13 juni. Så med mindre noe endrer seg sitter jeg med babyen i armene mine om ca 12 dager. Veldig etterlengtet baby![]()
God ettermiddagGod morgen. Endelig juni. Noen som har noen planer for juni? Ferier?