Junitråden!

Jeg starter juni rolig

Jeg ligger, mannen er stått opp med yngste, de store ordner seg selv. Noen er oppe i alle fall.

Jeg skal stå opp snart også lager vi frokost til gjengen og planlegger dagen. Svigerfar og samboeren kommer jo etterhvert og snakker om å ta med seg ungeflokken ut dersom det meldte oppholdsværet innfinner seg.
Så kommer mine foreldre i løpet av ettermiddagen.
Og så tar svigerfar med seg ungene sine når de drar til hotellet i kveld så kjører de hjem i morgen.
Ha en super familiehelg:)

God morgen :happy:

Her hadde vi storrydding i mai (altså i går:hilarious:), så dagen i dag er bare for å slappe av :smug:
Må bake en kake i løpet av dagen, men det burde gå fint :)

Akkurat ordnet en pakke for sending med megtildeg.no, veldig spent på detta:p var jo mye billigere enn posten :D
Nå skal jeg luske inn på Netflix, legge meg under teppet og nyte en rolig morgen :)

Håper alle får en strålende dag:rolleyes:
Ha en fantastisk dag du også:D

Ferdig med gaveinnkjp til mannen ❤️
Skulle gjerne gitt mer men da blir han bare sur ;)

En vaskemaskin med trekkene til sofakroken på verandaen er satt på.
Nå sitter jeg og venter på at mannen skal komme hjem slik at jeg kan komme meg avgårde inn til Oslo, og handle etter jeg kommer hjem igjen.

Ungene sier de har lyst på burgere til middag, det de tenker på er slike jeg lager, men vurderer sterkt å bare ta en tur innom McD her ned og kjøpe med på vei hjem

Det funker innimellom det og :)
Hender seg vi tar turen innom vi og. De har pusset opp her, så man, kan designe hamburgeren til sine ønsker. Det er digg ^^

Takk alle :D
Termin er 21 juni, planlagt keisersnitt satt opp den 13 juni. Så med mindre noe endrer seg sitter jeg med babyen i armene mine om ca 12 dager. Veldig etterlengtet baby ❤️

Lykke til ❤️ Håper du får en fin barseltid :)

Jeg er for lang :(
Skulle ha en bukse, men alle var for korte :(
Og jeg har lagt på meg ganske mye på et år, så buksene mine er veldig stramme nå. Overvekt suger :P

Back
Topp