Junitråden!

Vi starter juni med litt stress, en frisørtime og bryllup :D
 
Jeg starter juni rolig

Jeg ligger, mannen er stått opp med yngste, de store ordner seg selv. Noen er oppe i alle fall.

Jeg skal stå opp snart også lager vi frokost til gjengen og planlegger dagen. Svigerfar og samboeren kommer jo etterhvert og snakker om å ta med seg ungeflokken ut dersom det meldte oppholdsværet innfinner seg.
Så kommer mine foreldre i løpet av ettermiddagen.
Og så tar svigerfar med seg ungene sine når de drar til hotellet i kveld så kjører de hjem i morgen.
 
Hei Hei dere :)
Lenge siden jeg har vært aktiv i skravletråd her nå, men tenkte jeg skulle ta en titt innom nå :)
Hvordan går det med dere?
Jeg ligger i senga og hører på at mannen sager tømmer...... Den snorkinga gjør meg mannevond! :p
Yngste ligger i armene hans så han får ikke snudd seg.
Koselug å se deg i tråden igjen
Håper dufikk litt søvn
 
Etter den fantastiske dagen i går så regner det i dag :(
Fikk opp de nye hagemøblene og gjort klar grillen for sesongen.

Hadde tenkt å kose meg på terrassen i dag jeg, men det går jo ikke
 
Gm :) fått ryddet nå ?
God morgen.

Vi ryddet som helter til torsdag kl 17, da kom de og vi har kost oss. Litt smårydding underveis så holder det seg bra om vi ser bort fra den delen av stua der det er komplett lekebonanza med kasser på gulvet og bøker og blader på bordet i fleng.

Ikke et prikkfritt hus men helt ok, gitt at gjesterommet ikke er i bruk. Det skal trolig svigerfar bruke ei natt neste helg, han skal i begravelse. Så vi får avduke der ikke i løpet av uka. Ikke rydde rommet, men rydde av senga.
 
Etter den fantastiske dagen i går så regner det i dag :(
Fikk opp de nye hagemøblene og gjort klar grillen for sesongen.

Hadde tenkt å kose meg på terrassen i dag jeg, men det går jo ikke
Så kjedelig

Her er det lettere i dag. I går regnet det.
Men vi griller nok ikke.
 
God morgen :happy:

Her hadde vi storrydding i mai (altså i går:hilarious:), så dagen i dag er bare for å slappe av :smug:
Må bake en kake i løpet av dagen, men det burde gå fint :)

Akkurat ordnet en pakke for sending med megtildeg.no, veldig spent på detta:p var jo mye billigere enn posten :D
Nå skal jeg luske inn på Netflix, legge meg under teppet og nyte en rolig morgen :)

Håper alle får en strålende dag:rolleyes:
 
Så kjedelig

Her er det lettere i dag. I går regnet det.
Men vi griller nok ikke.
Var ute i garasjen for å hente en lade-ledning til en av alle dingstene mine, fant ut at det ikke direkte regner, er mer at vi er inni en sky, er veldig disig. Men rått og fuktig likevel...
 
Var ute i garasjen for å hente en lade-ledning til en av alle dingstene mine, fant ut at det ikke direkte regner, er mer at vi er inni en sky, er veldig disig. Men rått og fuktig likevel...
Når skyene faller så langt ned kaller jeg det tåke ;)

Her er det rett og slett overskyet. Men opphold. Har regnet i natt så det er lett fuktig på bakke. Ser til og med en liten skygge, altså er det også bittelitt sol som trenger gjennom skyene et sted. Meldt lettere skydekke utover dagen.
 
Back
Topp