Har først ferie i juli, så det må vente på seg.God morgen. Endelig juni. Noen som har noen planer for juni? Ferier?
Egentlig ingen planer enda for denne måneden.
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har først ferie i juli, så det må vente på seg.God morgen. Endelig juni. Noen som har noen planer for juni? Ferier?
Deilig !Playa flamenca
Jupp blir detDeilig !![]()
Varmt ?Flinke mannen setter opp basseng
Jeg skal i dusjen så en tur til Drammen
Nå fikk jeg lyst pø mcdEn vaskemaskin med trekkene til sofakroken på verandaen er satt på.
Nå sitter jeg og venter på at mannen skal komme hjem slik at jeg kan komme meg avgårde inn til Oslo, og handle etter jeg kommer hjem igjen.
Ungene sier de har lyst på burgere til middag, det de tenker på er slike jeg lager, men vurderer sterkt å bare ta en tur innom McD her ned og kjøpe med på vei hjem
Nope men vi har varmepumpeVarmt ?
Aha sånn ja. GøyNope men vi har varmepumpe![]()
Skjer det noe gøy i Drammen?Flinke mannen setter opp basseng
Jeg skal i dusjen så en tur til Drammen
Sier ikke nei takk til en pysj til eller legoen
Jeg er ikke så veldig glad i det, men ungene elsker det.Nå fikk jeg lyst pø mcd
Veldig godt en sjelden gang syns jegJeg er ikke så veldig glad i det, men ungene elsker det.
Det eneste jeg egentlig syns er noe særlig der er disse kyllingvingene.Veldig godt en sjelden gang syns jeg
Glutenfri big Mac meny herDet eneste jeg egentlig syns er noe særlig der er disse kyllingvingene.
Hehe artigMannen så at det går an å vinne dette Star Wars Lego, og nå vil han at jeg skal skravle![]()
Lykke til![]()
Lykke til. Spennende. Når er termin?
Så spennende! Gikk selv å ventet på junibarnet mitt i fjor, men ble snytt for det, og fikk ett nydelig juli barn i stedet![]()
Lykke til
Så herlig. Når har du termin?
Juni er en fin måned
Yngstemor her blir 2 år nå i Juni![]()
Veeeel, keisersnitt og nyfødtfoto er det eneste som står på angendaen. Og frisør på mandag. Ellers blir det å ta det mest mulig roligGod morgen. Endelig juni. Noen som har noen planer for juni? Ferier?
Haha, aldri slem med degNå må ikke du gå hend å være slem mot meg
Uansett, går og legger meg nå, natta![]()