Junitråden!

God morgen. Endelig juni. Noen som har noen planer for juni? Ferier?
Herlige juni.

Jeg begynner offisielt ferien mandag 1. Juli så jeg har ikke ferie i juni, men sånn i praksis har jeg jo det fra fredag ettermiddag tenker jeg. Mannen fyller 40 den helga. Han jobber en uke lenger enn meg så fleste uka blir vi i alle fall hjemme, resten av ferien har vi sånn delvis tenkt at vi skal planlegge nå i helgen, når gjestene våre har dradd og roen senker seg (siden mannens ferie ble avklart rett før de kom)

Fb kom med "du har minner" i morges.

For 7 år siden i dag startet jeg i ny jobb. Den jobben har jeg enda. Det var i slutten av mai for 7 år siden at vi flyttet hit.

For er år siden: årets første bad unnagjort.
Da hadde ungene badet et par ganger før og jeg var overmoden for å komme meg uti. Det var veldig varmt fra 17.mai og utover i fjor. I dag er det 10 grader og ikke noe som frister ang bading
 
God morgen.

Vi ryddet som helter til torsdag kl 17, da kom de og vi har kost oss. Litt smårydding underveis så holder det seg bra om vi ser bort fra den delen av stua der det er komplett lekebonanza med kasser på gulvet og bøker og blader på bordet i fleng.

Ikke et prikkfritt hus men helt ok, gitt at gjesterommet ikke er i bruk. Det skal trolig svigerfar bruke ei natt neste helg, han skal i begravelse. Så vi får avduke der ikke i løpet av uka. Ikke rydde rommet, men rydde av senga.
Så bra:)
 
Koselug å se deg i tråden igjen
Håper dufikk litt søvn

Ikke så mye. Eldste hadde mareritt, og jeg fikk ikke sove med henne i senga. Hun er så varm ^^
Men ellers greit :)
Hvordan går det med deg?
 
Rydde litt før svigers kommer, så blir det bytur :)
 
God morgen :D

Her vaskes byen så den blir rein til herlige juni :)

Endelig er mnd der me skal på kretsleir her :D

Og pinseleir men uten bålforbud i år heldigvis, det var tøft i fjor altso :D
 
Ikke så mye. Eldste hadde mareritt, og jeg fikk ikke sove med henne i senga. Hun er så varm ^^
Men ellers greit :)
Hvordan går det med deg?
Huff da, kjedelig med lite søvn
Går bra her, ser virkelug fram til ferie om 19 dager
 
Back
Topp