Junitråden!

Så koselig :Heartred
Heldige er de begge to tenker jeg
Ja, det tenker jeg også.

Når skolen er slutt skal de to eldste eller muligens alle tre være der den uka som gjenstår av juni siden jeg jobber, trolig med en overnatting på campingvogna om været er greit.

Herlig start på ferien for dem mens vi viskne jobber

Trøtt, men tror jeg faktisk har sovet litt i natt! :D
Nå er nedtelling 1 sifret også.

Det er så spennende :D
Så kjekt å vite når ungen kommer. Det skulle jeg nok ha likt selv da jeg var gravid, da begge mine er født på overtid ^^

Ja, det tenker jeg også.

Når skolen er slutt skal de to eldste eller muligens alle tre være der den uka som gjenstår av juni siden jeg jobber, trolig med en overnatting på campingvogna om været er greit.

Herlig start på ferien for dem mens vi viskne jobber
Helt klart fin start ja

I dag lurer jeg på hvorfor jeg bestemte meg for at det hørtes fint ut å være mamma.... Jeg tåler ikke søvnmangel!
Mannen våkner ikke av at eldste kommer på døra, og yngste vil ikke ha noe med han å gjøre om natten og morgenen om jeg er i senga. Så jeg er i praksis alene når hun ikke vil sove.
Jeg liiiiiiider :excited001
Blæ, så slitsomt!:confused:

I dag lurer jeg på hvorfor jeg bestemte meg for at det hørtes fint ut å være mamma.... Jeg tåler ikke søvnmangel!
Mannen våkner ikke av at eldste kommer på døra, og yngste vil ikke ha noe med han å gjøre om natten og morgenen om jeg er i senga. Så jeg er i praksis alene når hun ikke vil sove.
Jeg liiiiiiider :excited001

Helt klart fin start ja
Kombinert med at naboene har feriegjester, to jenter mine unger går veldig godt overens med ei drøy uke hver sommer, noe alle ungene ser frem til, fra skolen slutter og i halvannen uke, så derved er det sånnsett kjekt å være hjemme også den uka, altså de er på dagen hos mine foreldre og sammen med disse på ettermiddagen den første uka, hjemme og leker med dem i helga også har jeg ferie den andre uka så da er de sammen hele dagen da også tenker jeg.

Slik jeg ser det er derved starten på sommerferien ganske optimal for ungene rett og slett. Og fortsettlsen er også lagt opp med deres beste som mål, med svigers, altså besteforeldre og tanter og onkler, både voksne og barn, muligens hunderfossen sammen med noen av dem (svigerfar og de to yngste ungene hans) dette er det som er ungenes ønskelise, her fyller vi dagne med badesrand en dag, "shopping og sightseeing" på Gjøvik eler Lillehammer en dag, lek i hagen og tid med folk vi gjerne vil treffe, en grillkveld hos svigerfar oftest en lørdag hvor han inviterer "alle sine", altså sine svigerforeldre, alle sine barn, to av dem bor jo hjemme og de tre andre kommer altså med "tilbehør" (derav meg og ungene, som "tilbehør" til min mann, søstrene hans kommer med samboere, broren til.... stesvigermor? Svigerfar sin samboer altså, kommer med sin kone om det passer og ja en svært hyggelig kveld med folk, mat og kos.

Deretter skal vi jo i Dyreparken før vi skal hjem. Om jeg klarer å begrense disse ukene hos svigers til mer sånn MELLOM 1 og 2, ikke 2+ så kan dette ikke helt utenkelig bli en bra ferie for meg også, og ikke minst legge føringen for at jeg skal få til mer av sånt "annet" som begrenser oss til nærmere 1 enn 2 de neste årene og fyller opp med ting jeg liker, så kan det bli bra ja :) De er ikke det at jeg vil nekte ungene samvær med besteforeldrene, men nå har faktisk svigerfar vært her i himmelspretthelga, vi tilbringer jo tid med dem på ferie, og svigermor jobber mens vi er der, men vi er hos henne de fleste kveldene da, og så kommer jo hun også opp til oss når hun har ferie (og jeg jobber)

Så skal jeg etter alt å dømme planlegge en fest sånn rundt slutten av ferien/start av jobb som jeg også tenker blir kjekt.

Ja! Og hun er en annen unge når andre har henne. Min mann tror det er puppen som gjør det, at hun våkner og holder seg våken fordi hun vil ha pupp. Men hva skal man gjøre da? Slutte å amme? Hun elsker jo pupp :(

Da venter vi bare på gratengen i ovnen :) sulten !!

Back
Topp