God dagGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod morgen
God dagGod morgen![]()
Kos degGod morgen alle
På vei til tannlegen da tannlegen ringte og meldte seg syk
Så da blir det shopping i stedenog en treningsrunde!
Ja, det tenker jeg også.Så koselig
Heldige er de begge to tenker jeg
Herlig daSoool og jeg har kledd meg i gult skjørt![]()
Trøtt, men tror jeg faktisk har sovet litt i natt!
Nå er nedtelling 1 sifret også.
Trøtt, men tror jeg faktisk har sovet litt i natt!
Nå er nedtelling 1 sifret også.
Fri i dag?God dag
Helt klart fin start jaJa, det tenker jeg også.
Når skolen er slutt skal de to eldste eller muligens alle tre være der den uka som gjenstår av juni siden jeg jobber, trolig med en overnatting på campingvogna om været er greit.
Herlig start på ferien for dem mens vi viskne jobber
Myyyye bedre detHaha, kjekt å bytte tannlege med shopping![]()
Blæ, så slitsomt!I dag lurer jeg på hvorfor jeg bestemte meg for at det hørtes fint ut å være mamma.... Jeg tåler ikke søvnmangel!
Mannen våkner ikke av at eldste kommer på døra, og yngste vil ikke ha noe med han å gjøre om natten og morgenen om jeg er i senga. Så jeg er i praksis alene når hun ikke vil sove.
Jeg liiiiiiider![]()
Blæ, så slitsomt!I dag lurer jeg på hvorfor jeg bestemte meg for at det hørtes fint ut å være mamma.... Jeg tåler ikke søvnmangel!
Mannen våkner ikke av at eldste kommer på døra, og yngste vil ikke ha noe med han å gjøre om natten og morgenen om jeg er i senga. Så jeg er i praksis alene når hun ikke vil sove.
Jeg liiiiiiider![]()
Kombinert med at naboene har feriegjester, to jenter mine unger går veldig godt overens med ei drøy uke hver sommer, noe alle ungene ser frem til, fra skolen slutter og i halvannen uke, så derved er det sånnsett kjekt å være hjemme også den uka, altså de er på dagen hos mine foreldre og sammen med disse på ettermiddagen den første uka, hjemme og leker med dem i helga også har jeg ferie den andre uka så da er de sammen hele dagen da også tenker jeg.Helt klart fin start ja
Ja! Og hun er en annen unge når andre har henne. Min mann tror det er puppen som gjør det, at hun våkner og holder seg våken fordi hun vil ha pupp. Men hva skal man gjøre da? Slutte å amme? Hun elsker jo puppBlæ, så slitsomt!![]()
Da venter vi bare på gratengen i ovnensulten !!
Texmex-grateng herLasange i ovnen her![]()