Junitråden!

Her er det omtrent sånn på ettermiddagene:
I mirgen til svigers på besøk
Torsdag kjøre to t for å levere hund
Fredag: rett på kamp og videre på cup
Helgen: cup og vi overnatter på hotell med resten av laget
Mandag : trening / opptak på skolen
Tirsdag kamp
Onsdag: øving på skolen
Torsdag pakke
Fredag - mandag Dåp og familiegeier( egentlig sommerfest jobb)
Mandag bursdag til mamma, kveld kommer hjem
Tirsdag : handle pg ordne kiosken klar til fotballskolen
Onsdag : Avslutning 7 trinn
Torsdag: Reiser på ferie
Kommer hjem lørdag 9 dager senere rundt midnatt
Søndag kiosvakt fra 8-19....
Travel du også:P

Prøver å få de yngste fortest mulig i seng før jeg skal sette meg ned med papirarbeid som jeg skal diskutere med en advokat i morgen tidlig. Han er en av de beste i Norge innen sitt fagfelt, og jeg er fast bestemt på å få viljen min,

Og så kommer jeg på, sommeravslutningen i klassen til eldste i morgen, og jeg må lage noe mat å ha med, hjelp!!!

Denne kvelden kommer til å bli lang!!!!!
Oi da, skal alle lage mat??:rolleyes: Håper du rekker det du skal!

Første brett med muffinsomeletter ferdig.
Nå står brettet i varmt vann før den skal vaskes og neste omgang inn i ovnen

De to yngste er i seng, men sover ikke

Huff, jeg trodde først du satt brettet med muffinsene i vann. Jeg har bare laget det en gang selv, og tenkte at det var en måte å gjøre det på ^^ Høres godt ut da. Får lyst til å lage litt selv og.

Ikke lett det der:( enten må du fortsette med puppen, ellers må du være knallhard og kanskje la mannen ta henne noen netter:)

Om han tar henne så går det helt fint. Hun får ikke pupp før kl 6.30-7.00 tidligst, men likevel er hun helt rabiat. Kun fordi jeg er i sengen.

Ei jeg kjenner er på overtid nå. Jeg har ikke hørt fra henne på et par dager, men vanligvis oppdaterer hun både her og der flere ganger om dagen. Jeg håper at hun er stille fordi hun har født og vil fokusere på babyen, og at alt er bra. Jeg vil ikke si noe heller, for hun oppdaterer jo når hun er klar. Det er bare så uvant med stillhet. Hun var ikke slik sist gang.

Sender over en haug med sympati❤️
Takk.

Jeg har ikke lyst på det møtet med kommunen alene fra korpset, men må muligens det. Resten går nok. Må bare ikke glemme det regnskapet, og klare å få klart nok frem våre behov og krav på det møtet, søren. Der trenger jeg Musemor sin tøffe styrke som møter advoktater og vil ha det på sin måte mens jeg bare vil grave meg ned for dette. Selvtillit eier jeg jo ca ikke.

Back
Topp