Junitråden!

God morgen alle:D
På vei til tannlegen da tannlegen ringte og meldte seg syk:P
Så da blir det shopping i steden:cool: og en treningsrunde!

I dag lurer jeg på hvorfor jeg bestemte meg for at det hørtes fint ut å være mamma.... Jeg tåler ikke søvnmangel!
Mannen våkner ikke av at eldste kommer på døra, og yngste vil ikke ha noe med han å gjøre om natten og morgenen om jeg er i senga. Så jeg er i praksis alene når hun ikke vil sove.
Jeg liiiiiiider :excited001

God morgen.
. Trøtte unger som var for sent i seng i går

Yngste plukket opp at hun fikk tilbud om å være hos mine foreldre og sove på dagen om hun vil, så hun skal det i stedet for bhg... De to andre på skolen, motvillig.

Og jeg er på plass på jobb
Heldig lillesøster som kan være der da

Heldig lillesøster som kan være der da

Ja, hun er heldig. Hun koser seg og er morfars hjelpejente nå, han hr flislagt trappa og driver og fjerner limrester før fuging, så hun har sin egen rosa skuresvamp fikk jeg bilde av, og hjelper ham å vaske flis. De koser seg nok begge to, den nå pensjonserte morfaren har gledet seg til denne delen av pensjonslivet, å få ta del i "mormordagene" til barnebarna. (ja, og farmordagene da for min brors barn)

Ja, hun er heldig. Hun koser seg og er morfars hjelpejente nå, han hr flislagt trappa og driver og fjerner limrester før fuging, så hun har sin egen rosa skuresvamp fikk jeg bilde av, og hjelper ham å vaske flis. De koser seg nok begge to, den nå pensjonserte morfaren har gledet seg til denne delen av pensjonslivet, å få ta del i "mormordagene" til barnebarna. (ja, og farmordagene da for min brors barn)
Så koselig :Heartred
Heldige er de begge to tenker jeg

Back
Topp