Junitråden!

Jeg er sliten! Men veldig fornøyd :)
Nesten 22 500 skritt, og over 4100 kalorier forbrent. Målet er 10 000 skritt og 3100 kalorier. Jeg planlegger å slå svigermor i fitbit-utfordring :hilarious:

Jeg er sliten! Men veldig fornøyd :)
Nesten 22 500 skritt, og over 4100 kalorier forbrent. Målet er 10 000 skritt og 3100 kalorier. Jeg planlegger å slå svigermor i fitbit-utfordring :hilarious:
Utrolig bra :)
Ligger bare på rett over 16.000 i dag, jeg.
Men har nå hatt 158 dager på rad med over 10.000 skritt :)

Dere er gode på skravling som klarer 35 sider på tre dager:p

Her er det matteeksamen på onsdag, og så har jeg fem arbeidsdager igjen før det er sommerferie 21. juni:D Det blir blåtur før den tid også, og dobbel 80-årsdag i slutten av måneden:happy:
Lykke til på onsdag:)

Kommet heim fra menighetsrådsmøte og satt på megalodon på Netflix:D i morgen er ungene tilbake og hardkjøret starta. Var innom apoteket etter noko mot hosten og fikk beskjed om å gå til legen :bag: Det rekker eg ikkje før onsdag, men då er ikkje fastlegen på kontoret. :hungover:
Masse god bedring:) slipper den ikke taket?

God morgen.
. Trøtte unger som var for sent i seng i går

Yngste plukket opp at hun fikk tilbud om å være hos mine foreldre og sove på dagen om hun vil, så hun skal det i stedet for bhg... De to andre på skolen, motvillig.

Og jeg er på plass på jobb

God morgen.
. Trøtte unger som var for sent i seng i går

Yngste plukket opp at hun fikk tilbud om å være hos mine foreldre og sove på dagen om hun vil, så hun skal det i stedet for bhg... De to andre på skolen, motvillig.

Og jeg er på plass på jobb
God morgen Sara:)
Motvillige skolebarn her også idag:P

Back
Topp