Hvilket garn er det du ønsker å bruke?
Nepal. Det er godt å strikke med, glir ikke så lett av pinnene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket garn er det du ønsker å bruke?
Er den del gratis oppskrifter til det garnet her:Nepal. Det er godt å strikke med, glir ikke så lett av pinnene![]()
Utrolig braJeg er sliten! Men veldig fornøyd
Nesten 22 500 skritt, og over 4100 kalorier forbrent. Målet er 10 000 skritt og 3100 kalorier. Jeg planlegger å slå svigermor i fitbit-utfordring![]()
Er den del gratis oppskrifter til det garnet her:
https://www.garnstudio.com/search.php?action=browse&y=93&lang=no
Ligger bare på rett over 16.000 i dag, jeg.
Men har nå hatt 158 dager på rad med over 10.000 skritt![]()
Nå qoutet du meg for rasktSterkt!![]()
Du får ta en annen lege da, du kan ikke gå sånn i en evighet![]()
Jobb eller privat?Han er i Sverige
Lykke til på onsdagDere er gode på skravling som klarer 35 sider på tre dager
Her er det matteeksamen på onsdag, og så har jeg fem arbeidsdager igjen før det er sommerferie 21. juniDet blir blåtur før den tid også, og dobbel 80-årsdag i slutten av måneden
![]()
Masse god bedringKommet heim fra menighetsrådsmøte og satt på megalodon på Netflixi morgen er ungene tilbake og hardkjøret starta. Var innom apoteket etter noko mot hosten og fikk beskjed om å gå til legen
Det rekker eg ikkje før onsdag, men då er ikkje fastlegen på kontoret.
![]()
L er høy altsåVed tanke på høydeforskjellen til ungene mine skulle en ikke tro at det er 4 år og 9 måneder mellom de eldste, og 3 år og 3 måneder mellom de yngste
Vis vedlegget 299868
Jeg heier på degJeg er sliten! Men veldig fornøyd
Nesten 22 500 skritt, og over 4100 kalorier forbrent. Målet er 10 000 skritt og 3100 kalorier. Jeg planlegger å slå svigermor i fitbit-utfordring![]()
Masse god bedringslipper den ikke taket?
God morgen KenguGod morgen
God morgen SaraGod morgen.
. Trøtte unger som var for sent i seng i går
Yngste plukket opp at hun fikk tilbud om å være hos mine foreldre og sove på dagen om hun vil, så hun skal det i stedet for bhg... De to andre på skolen, motvillig.
Og jeg er på plass på jobb