JuppI tillegg til at smittetall i enkelte land er lavere enn her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuppI tillegg til at smittetall i enkelte land er lavere enn her...
Forstår. 2 timer er jo noe annet jaDa elsket min å være alene hjemme ett par timer, sluttet på sfo da
Helt sikkert , handler ikke om st vi ikke tror han klarer detJeg flytta ut før jeg fylte 16. han som snart er 15 klarer en natt alene vil jeg tro.
Helt uaktuelt for oss at han er hjemme alene så lenge selv og det vil han ikke selv heller
Ja hel dag var uaktuelt her ogspForstår. 2 timer er jo noe annet ja
Ingen Streik her ennåDet vil si på skolen og i barnehagen!
Er nok det for de aller fleste vil jeg troJa hel dag var uaktuelt her ogsp
Hadde fint klart det og villet det da, det sksl siesEr nok det for de aller fleste vil jeg tro
Får ikke hoppes det blir steik i vår barns skole . I nabo kommunen er der flere skolerStreik her også..
Så koselig . Da har dere noe at glede dere tilBlir fest til helgen da. Pølsefest! For en søt liten frøken som blir 2 neste helg. Får se nevøene mine for første gang på nesten ett år!
Me skal på speidertur i midten av juni Så skal eldste på kanotur med speideren, istedenfor landsleir i Askim. I år blir det landsleir i hele Norge Så ser for meg rekordpåmelding til kretsleir om to år
Lykke tilVaksinedag men først litt jobbing
Våre skal på en kort tur i starten av juli. Fra femte klasse og opp, så mellomste får ikke være med. (hadde jeg bare hatt ork til å melde meg som leder, så hadde de kanskje hatt kapasitet til de yngre også. Jeg kan ikke speiding, jeg kan ikke religionen og ikke naturen, jeg er ikke flink med tur, natur, aktivitet eller noe som helst, og har mer enn nok med andre ting jeg er engasjert i, som korpsleder (som også er langt utenfor mitt kompetanseområde) så jeg takket nei da jeg ble spurt for et par år siden)
Det må bli stor stas med leir om et år eller to, ja! Kretsleiren de skulle på i fjor ble ut utsatt/avlyst, men den kan vel settes opp en sommer post-korona. Neste gang det er på tide med sånn kretsleir (Ja, jeg mener det var "krinsleir" som de kaller det her i nynorskland de skulle ha i fjor?)