Juniskravling:D

Tenker man er heldig jeg fa om noen starter spleis , er jo ikke så raet når man blir lam over natten og mister all inntekt, heldig som har venner som stiller opp og starter spleiser for å sikre penger til han, nyfødte barnet og familien

Det skjedde ganske fort for meg også denne gangen. Ulempen er at eg er vikar, eine jobben setter ikkje opp vakter på meg no, enn om eg hadde fått dei vaktene til vanlig. Andre jobben godkjenner heller ikkje vakter eg har satt meg opp på via nettsiden deres. Da har eg i utgangspunktet mistet all inntekt også. Hadde 5 vakter i mai.
 
Surt med karantene hotell på barn. Hadde ønske vi kunne ta en tur til familie i Sverige . Har ikke møtt de på en god stund
 
Det skjedde ganske fort for meg også denne gangen. Ulempen er at eg er vikar, eine jobben setter ikkje opp vakter på meg no, enn om eg hadde fått dei vaktene til vanlig. Andre jobben godkjenner heller ikkje vakter eg har satt meg opp på via nettsiden deres. Da har eg i utgangspunktet mistet all inntekt også. Hadde 5 vakter i mai.
Vært borti det selv men klarer ikke å se det er urettferdig likevel
 
Da elsket min å være alene hjemme ett par timer, sluttet på sfo da
Er par timer ja.
Ikke en hel arbeidsdag/skoledag, det var ikke aktuelt for mine i alle fall.

Men vi er så heldige å ha mine foreldre i nærheten, mamma som ufør og pappa er nå blitt pensjonist. (vel. I morgen er mamma også offisielt pensjonist)

Så ungene har vært der ved stengt skole/bhg.

Untatt nå når det var hjemmeskole i fjor da, da hadde vi hjemmekontor og hjemmeskole og hjemmebarnehage, og ingen kontakt med mine foreldre pgs risiko.
 
Er par timer ja.
Ikke en hel arbeidsdag/skoledag, det var ikke aktuelt for mine i alle fall.

Men vi er så heldige å ha mine foreldre i nærheten, mamma som ufør og pappa er nå blitt pensjonist. (vel. I morgen er mamma også offisielt pensjonist)

Så ungene har vært der ved stengt skole/bhg.

Untatt nå når det var hjemmeskole i fjor da, da hadde vi hjemmekontor og hjemmeskole og hjemmebarnehage, og ingen kontakt med mine foreldre pgs risiko.
Nei en hel dag var ikke aktuelt da, var 12 før det var innafor
 
Nei en hel dag var ikke aktuelt da, var 12 før det var innafor

Eldste var vel hjemme alene en dag når han var 11 tror jeg, de hadde hjemmeskole - opplegg i form av oppgaver de skulle løse for lærerene vsr på kurs. Det gikk fint, jeg snakket med ham på telefon. Nå er han snart 13 og kunne fint vært hjemme alene men jeg og mannen har jo stort sett vært på hjemmekontor i en evighet så det er ikke noen som er hjemme alene.

Søstra på 10 vil heller ikke være alene hjemme sammen med broren. Men behovet er jo ikke så stort.

Noen timer takler hun fint. Men oftest er hun forsvunnet bort til naboen. Klasse venninne de r
 
Eldste var vel hjemme alene en dag når han var 11 tror jeg, de hadde hjemmeskole - opplegg i form av oppgaver de skulle løse for lærerene vsr på kurs. Det gikk fint, jeg snakket med ham på telefon. Nå er han snart 13 og kunne fint vært hjemme alene men jeg og mannen har jo stort sett vært på hjemmekontor i en evighet så det er ikke noen som er hjemme alene.

Søstra på 10 vil heller ikke være alene hjemme sammen med broren. Men behovet er jo ikke så stort.

Noen timer takler hun fint. Men oftest er hun forsvunnet bort til naboen. Klasse venninne de r
Min er snart 15 å vi vurderer å la han være en natt alene hjemme faktisk
 
Hva ønsker en toåring seg til bursdag? Jeg får så mye spørsmål om hva frøkna vil ha. Men hu veit ikke hva en bursdag er enda.
Tegnesaker, store perler, balansesykkel, sparkesykkel, babyborn dukke og tilbehør, play dough, klær, uteklær til vinter, duplo, musikkinstrument
 
Mine er snart 7 og 9 år de er knapt aleine i 30 før det blir krig mellom katten og musen:p så de hadde aldri fått lov att vær aleine mer en 1 time sammen hjemme.
Heldigvis så er det ikke streik her
 
Min som skal opp i 4, får ikkje vere heime aleine så lenge. Jenta mi skal opp i 6. Hun kan vere aleine.
Helt uaktuelt for oss at han er hjemme alene så lenge selv og det vil han ikke selv heller:)
 
Back
Topp