Juniskravling:D

I mandags hadde jenta besøk av en venninne og vi avtale med moren til jenta at de sko komme bort til oss i går og bade i hagen vår. I går sender moren en melding om vi ska bada og når tid hennes jenta kan komme over. Jeg svara ja og klokke slett. Mens jeg fyller opp bassengen kommer faren hennes med jenta og han blir hengandes litt rund i hagen ser på våren bil og felger på bilen og bara står der med hendene bak ryggen og ser ser rundt på oss basseng.
Da sier venninnen jeg får ikke bada. Oh jeg blir litt satt ut:eek: og sier ohh får du ikke det?? Nei får jeg til svar.
Min jente reagerer og sier mamma kan jeg snakke med deg aleine? Vi går in og snakker litt. Så sier min jenta skall ikke pappaen til venninne gå nå for vi vil bada. Hvorfor må han stå og se på? Så går vi ut og jeg spør han ka tid de vil ha jenta hjem og vi kan følge henne hjem etterpå. Det var avtalen han var ening. Han var litt treig med att gå men gikk til slutt. Så får jeg melding av moren 45 minutt etterpå at min man henter jenta snart. Min jenta og en annen venninne bader mens hun 3 som ikke fikk lov at bade såg på eller så dyppa hun bara føttene opp i. Jeg gir beskjed til jenta at faren din henter deg nå legger klar hennes ting så pappaen kan bara ta henne og gå. Men nei da der plasserte han seg i en stol og satt og såg på min jenta og den andre venninne som bada i basseng og hoppa i trampoline i badetøy:eek: mens hans egen jenta var klar for at gå. Han satt der i 10-15 og såg på jentene. Jeg visste ikke hvordan jeg sko få han vekke fra hagen. Jeg blev rett å slett dårlig i maven at se og oppleve dette her. Er det bara meg som er dum og overreagere på hvorfor han sko plassere seg på en stol og stirre på 2 små jenter som bada og hoppa trampoline i badetøy mens hans egen jenta ikke fikk lov at bade og satt på siden av han og var klar til att gå.

sorry detta blev lang innlegg men måtte bara få det ut:(
 
Satse på at det ordna seg, ellers blir streiken avslutta kjapt med tvungen lønnsnemnd.

Sånn opptrappingen rammer helse mange steder i landet så ser det jo nesten slik ut, det må bli disp her og der og der og her, eller så må det bli tungen lønnsnemd, ser det ut til. Vi får se
 
I mandags hadde jenta besøk av en venninne og vi avtale med moren til jenta at de sko komme bort til oss i går og bade i hagen vår. I går sender moren en melding om vi ska bada og når tid hennes jenta kan komme over. Jeg svara ja og klokke slett. Mens jeg fyller opp bassengen kommer faren hennes med jenta og han blir hengandes litt rund i hagen ser på våren bil og felger på bilen og bara står der med hendene bak ryggen og ser ser rundt på oss basseng.
Da sier venninnen jeg får ikke bada. Oh jeg blir litt satt ut:eek: og sier ohh får du ikke det?? Nei får jeg til svar.
Min jente reagerer og sier mamma kan jeg snakke med deg aleine? Vi går in og snakker litt. Så sier min jenta skall ikke pappaen til venninne gå nå for vi vil bada. Hvorfor må han stå og se på? Så går vi ut og jeg spør han ka tid de vil ha jenta hjem og vi kan følge henne hjem etterpå. Det var avtalen han var ening. Han var litt treig med att gå men gikk til slutt. Så får jeg melding av moren 45 minutt etterpå at min man henter jenta snart. Min jenta og en annen venninne bader mens hun 3 som ikke fikk lov at bade såg på eller så dyppa hun bara føttene opp i. Jeg gir beskjed til jenta at faren din henter deg nå legger klar hennes ting så pappaen kan bara ta henne og gå. Men nei da der plasserte han seg i en stol og satt og såg på min jenta og den andre venninne som bada i basseng og hoppa i trampoline i badetøy:eek: mens hans egen jenta var klar for at gå. Han satt der i 10-15 og såg på jentene. Jeg visste ikke hvordan jeg sko få han vekke fra hagen. Jeg blev rett å slett dårlig i maven at se og oppleve dette her. Er det bara meg som er dum og overreagere på hvorfor han sko plassere seg på en stol og stirre på 2 små jenter som bada og hoppa trampoline i badetøy mens hans egen jenta ikke fikk lov at bade og satt på siden av han og var klar til att gå.

sorry detta blev lang innlegg men måtte bara få det ut:(
Veldig merkelig, spurte du hvorfor hun ikke fikk bade?
 
I mandags hadde jenta besøk av en venninne og vi avtale med moren til jenta at de sko komme bort til oss i går og bade i hagen vår. I går sender moren en melding om vi ska bada og når tid hennes jenta kan komme over. Jeg svara ja og klokke slett. Mens jeg fyller opp bassengen kommer faren hennes med jenta og han blir hengandes litt rund i hagen ser på våren bil og felger på bilen og bara står der med hendene bak ryggen og ser ser rundt på oss basseng.
Da sier venninnen jeg får ikke bada. Oh jeg blir litt satt ut:eek: og sier ohh får du ikke det?? Nei får jeg til svar.
Min jente reagerer og sier mamma kan jeg snakke med deg aleine? Vi går in og snakker litt. Så sier min jenta skall ikke pappaen til venninne gå nå for vi vil bada. Hvorfor må han stå og se på? Så går vi ut og jeg spør han ka tid de vil ha jenta hjem og vi kan følge henne hjem etterpå. Det var avtalen han var ening. Han var litt treig med att gå men gikk til slutt. Så får jeg melding av moren 45 minutt etterpå at min man henter jenta snart. Min jenta og en annen venninne bader mens hun 3 som ikke fikk lov at bade såg på eller så dyppa hun bara føttene opp i. Jeg gir beskjed til jenta at faren din henter deg nå legger klar hennes ting så pappaen kan bara ta henne og gå. Men nei da der plasserte han seg i en stol og satt og såg på min jenta og den andre venninne som bada i basseng og hoppa i trampoline i badetøy:eek: mens hans egen jenta var klar for at gå. Han satt der i 10-15 og såg på jentene. Jeg visste ikke hvordan jeg sko få han vekke fra hagen. Jeg blev rett å slett dårlig i maven at se og oppleve dette her. Er det bara meg som er dum og overreagere på hvorfor han sko plassere seg på en stol og stirre på 2 små jenter som bada og hoppa trampoline i badetøy mens hans egen jenta ikke fikk lov at bade og satt på siden av han og var klar til att gå.

sorry detta blev lang innlegg men måtte bara få det ut:(

Meget rar oppførsel av far, og så rart hun ikke fikk bade når det først var avtalt at hun skulle bade? Men man henger ikke rundt og ser på andres unger bade. Og man henger ikke rundt og bare henger der og lar ens egen unge vente, når dene IKKE får bade. Ja, henge rundtog vente fordi ungen skal få bade litt til, greit. Vente når ungene bare må se på enda lenger, ikke greit. Ikke for ungen som ikke får bade, og ikke for de som blir beglodd.
 
At foreldre evt synes det er for kaldt til å bade er innafor, men at de da 1) har avtalt at hun skal bade og 2)sender henne til dere hvor de vet det ska lbades og 3)henger rundt så hun må vente, det er bare ikke normalt
 
Nei han reager likt som megnår han kom og såg pappaen til venninnen hadde satt seg ned og stirre på min og en annen jente. De verste var at han bare satt og satt. Fast han jente var klar til at gå

Det er ikkje ok nei. Håpa dykk kan prata med han om den oppførselen.
 
Slike kjøpte vi til badet, fra restparti. Istedenfor å betale 430kr per plate, så betalte vi 249kr for helt fine plater:D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210602_133348_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210602_133348_com.android.chrome.jpg
    603,9 KB · Visninger: 9
Får dratt til Sverige på harryhandling før konfirmasjonen , men spørs om det blir uten mannen :p
 
Hørtes ut som en fin dag det da.
Jepp, koser oss vi. Han valgte seg 4 nye shorts, og fint for lommeboka mi for de kosta 180,- stk. for hun visste frem flere mer kostbare. Og fotballshortser Adidas som han trenger hadde de ikke på sporten i hans str så det får vi se på en annen dag. Kjøpt oss soft is og er klare for grilling senere. Han har bada. Tiden flyr og ikke lenge til vi må hente lillesøster heller. Heldigvis ikke streik der, privat. Tilbudt og hjelpe til med pass de dagene jeg kan. Til venner av han. Vet flere har større problemer enn oss med streik. Og alliert meg med svigermor så hun kan ha han 3 dager til uken så jeg får sove etter nattevakt
 
Hun syns det er dårlig gjort, eg er glad for at dei ikkje streiker:) Men eg støtter streik såklart:)
Ja kan jo bli styr og vanskelig for enkelte. Vi klarer oss greit. Jeg tar i dag og i morgen er han med meg på vaksine og jobb som sagt. Fredag tar gubben hjemmekontor for da har jeg blant annet intervju. Og svigermor hjelper til uken etter mine nattevakter. Så har jeg sendt melding rundt til noen andre foreldre og forhørt meg litt. Så kan vi hjelpe hverandre. Min er iallefall ikke hjemme alene en hel dag. Helt uaktuelt.
 
Meget rar oppførsel av far, og så rart hun ikke fikk bade når det først var avtalt at hun skulle bade? Men man henger ikke rundt og ser på andres unger bade. Og man henger ikke rundt og bare henger der og lar ens egen unge vente, når dene IKKE får bade. Ja, henge rundtog vente fordi ungen skal få bade litt til, greit. Vente når ungene bare må se på enda lenger, ikke greit. Ikke for ungen som ikke får bade, og ikke for de som blir beglodd.
Helt enig. Jeg fikk blev dårlig pga min jenta og den andre jente som bada og han satt der og stirre. Jeg prøvde få jentene in pga jeg opplevde dette men jentene var så girad på at bade og hoppe trampoline. Jeg blev rett og slett dårlig av det
 
Back
Topp