Juniskravling:D

I mandags hadde jenta besøk av en venninne og vi avtale med moren til jenta at de sko komme bort til oss i går og bade i hagen vår. I går sender moren en melding om vi ska bada og når tid hennes jenta kan komme over. Jeg svara ja og klokke slett. Mens jeg fyller opp bassengen kommer faren hennes med jenta og han blir hengandes litt rund i hagen ser på våren bil og felger på bilen og bara står der med hendene bak ryggen og ser ser rundt på oss basseng.
Da sier venninnen jeg får ikke bada. Oh jeg blir litt satt ut:eek: og sier ohh får du ikke det?? Nei får jeg til svar.
Min jente reagerer og sier mamma kan jeg snakke med deg aleine? Vi går in og snakker litt. Så sier min jenta skall ikke pappaen til venninne gå nå for vi vil bada. Hvorfor må han stå og se på? Så går vi ut og jeg spør han ka tid de vil ha jenta hjem og vi kan følge henne hjem etterpå. Det var avtalen han var ening. Han var litt treig med att gå men gikk til slutt. Så får jeg melding av moren 45 minutt etterpå at min man henter jenta snart. Min jenta og en annen venninne bader mens hun 3 som ikke fikk lov at bade såg på eller så dyppa hun bara føttene opp i. Jeg gir beskjed til jenta at faren din henter deg nå legger klar hennes ting så pappaen kan bara ta henne og gå. Men nei da der plasserte han seg i en stol og satt og såg på min jenta og den andre venninne som bada i basseng og hoppa i trampoline i badetøy:eek: mens hans egen jenta var klar for at gå. Han satt der i 10-15 og såg på jentene. Jeg visste ikke hvordan jeg sko få han vekke fra hagen. Jeg blev rett å slett dårlig i maven at se og oppleve dette her. Er det bara meg som er dum og overreagere på hvorfor han sko plassere seg på en stol og stirre på 2 små jenter som bada og hoppa trampoline i badetøy mens hans egen jenta ikke fikk lov at bade og satt på siden av han og var klar til att gå.

sorry detta blev lang innlegg men måtte bara få det ut:(
Det hadde jeg faktisk blitt forbanna for... slik skal man ikke oppføre seg,
 
Hva ønsker en toåring seg til bursdag? Jeg får så mye spørsmål om hva frøkna vil ha. Men hu veit ikke hva en bursdag er enda.

Ting hun trenger.

Klær i rett størrelse til sommeren, eller høsten dersom du har nok sommertøy.

trehjulssykkel? puslespill?
 
Hva ønsker en toåring seg til bursdag? Jeg får så mye spørsmål om hva frøkna vil ha. Men hu veit ikke hva en bursdag er enda.

Balansesykkel og hjelm
Duplo
Brio togbane
Klær/utstyr til barnehage
Gavekort på sportsbutikk (til ski, akebrett etc)
Penger
Puslespill
 
God ettermiddag! Vært litt fraværende siste dager, mye på jobb :) Tilbake nå :)
 
Ja kan jo bli styr og vanskelig for enkelte. Vi klarer oss greit. Jeg tar i dag og i morgen er han med meg på vaksine og jobb som sagt. Fredag tar gubben hjemmekontor for da har jeg blant annet intervju. Og svigermor hjelper til uken etter mine nattevakter. Så har jeg sendt melding rundt til noen andre foreldre og forhørt meg litt. Så kan vi hjelpe hverandre. Min er iallefall ikke hjemme alene en hel dag. Helt uaktuelt.

Nei ikkje alle barn kan det.
 
Ikke etter juni påstår Erna for de som er fullvalsinert
Så det nettopp, overrasket over at de ikke prøver hardere å holde folk i norge :hilarious: håper det blir det samme til dk, det kjipe er at barn fortsatt må på karantenehotell :shy:
 
Så det nettopp, overrasket over at de ikke prøver hardere å holde folk i norge :hilarious: håper det blir det samme til dk, det kjipe er at barn fortsatt må på karantenehotell :shy:
Er man fullvaksinert er det vel ingen grunn til å ikke la de fortsette livet sitt.
 
Undrer meg på korleis ting fungerer.
Valgte å quote begynnelsen men ikke hele.
For at du definitivt skal se hva jeg skriver.
Jeg er helt enig med deg.
Det er noe gærent med systemet.
Jeg må kjempe med nebb og klør for å bli tatt alvorlig, flere leger anklager meg for å ha psykiske problemer, og fordi at mange tar opioder og blir avhengig så får ikke jeg skrevet ut for å ta kanskje 1-2 ganger i måneden for å kunne gjøre noe annet enn å ligge å grine.. flott system.
Så er veldig veldig enig.
 
Tenker man er heldig jeg fa om noen starter spleis , er jo ikke så raet når man blir lam over natten og mister all inntekt, heldig som har venner som stiller opp og starter spleiser for å sikre penger til han, nyfødte barnet og familien
 
Back
Topp