Juniskravling:D

Vet ikke hva de her funnet ut denne gangen, men siden jeg fikk den meldingen er det sikkert noe nytt.
Involverer sikkert en prolaps eller noe slikt, tror prolaps er den eneste skaden jeg fra før av ikke har i ryggen :p

Unner deg ikkje prolaps altså. Er vanlig at folk ikkje merker om dei har prolaps. Eg skjønner det ikkje, eg har store smerter av prolaps.

Unner deg ikkje prolaps altså. Er vanlig at folk ikkje merker om dei har prolaps. Eg skjønner det ikkje, eg har store smerter av prolaps.
Nest nederste ryggvirvel er deformert og holdt på å kutte over hovednerven.
De knakk opp ryggraden og fikk den til å gro sammen med den over og den under.
Så er et lite stykke fint.
Deretter begynner skoliosen (ryggraden buer seg), der den er verst har jeg gamle bruddskader etter 2 stygge fall i 3 virvler, 2 i en av dem, og betennelse i ryggmargen på samme sted(mener det var ryggmargen de sa).
Så et lite stykke igjen hvor ting er fint.
Så kommer nakken, den skal være buet, men den er rett.

Dette resulterer i flere slitasjeskader og nerver i klem.

For å ikke snakke om bekkenet som er skeivt (nei kjære fysio, det ene beinet mitt er ikke 1,5 cm lengre enn det andre, det bare virker slik), og jeg sliter litt med det etter ekstremt kraftig bekkenløsning fra graviditeten med Lille U.

Dersom jeg har en prolaps så er den ikke ny, jeg har i så fall levd med den en stund allerede...

Nest nederste ryggvirvel er deformert og holdt på å kutte over hovednerven.
De knakk opp ryggraden og fikk den til å gro sammen med den over og den under.
Så er et lite stykke fint.
Deretter begynner skoliosen (ryggraden buer seg), der den er verst har jeg gamle bruddskader etter 2 stygge fall i 3 virvler, 2 i en av dem, og betennelse i ryggmargen på samme sted(mener det var ryggmargen de sa).
Så et lite stykke igjen hvor ting er fint.
Så kommer nakken, den skal være buet, men den er rett.

Dette resulterer i flere slitasjeskader og nerver i klem.

For å ikke snakke om bekkenet som er skeivt (nei kjære fysio, det ene beinet mitt er ikke 1,5 cm lengre enn det andre, det bare virker slik), og jeg sliter litt med det etter ekstremt kraftig bekkenløsning fra graviditeten med Lille U.

Dersom jeg har en prolaps så er den ikke ny, jeg har i så fall levd med den en stund allerede...

Med andre ord, så har du smerter alt? Du har litt av ein historikk med din rygg ja. Håper du ikkje har fått meir oppå det du alt har.

Da blir det først ferdig om 3 år, jeg jeg skal ha en pellekasse oppå det nye stedet vi skal ha heller.
I den pellekassen skal jeg har en gresskarplante som begynner å bli litt stor der den står nå.
Skjønner. Andre som kan evt hjelpe? Men du bør ikke slite deg ut med det der:)

God morgen.

Det er 1. Juni ja.

Og med det er sommerles igang. Dere som har unger på barneskolen, eller kommende førsteklassinger, er de med?

Dette er det eneste året alle mine tre kan delta på en gang. Eldste som "ferdig med 7." og yngste som "skal begynne i 1."

Alle tre er de klare. Minstemor leser ikke selv, men fant frem lydbok som vi hører på i bilen og vi andre skal lese for henne.

Her er de i full gang med lesing og registrering. Kjekt at de kan få små premier for poengene sine :happy:

God morgen
Nettshopping litt på morningen, nå er det vel på tide å stå opp p rydde litt. Skal se gjennom noen klær etter kengubarnet blant annet, sønnen til ei venninne skal arve

Lurer på hva jeg skal ta på meg på intervjuet. Veldig varmt. Haha

God morgen
Nettshopping litt på morningen, nå er det vel på tide å stå opp p rydde litt. Skal se gjennom noen klær etter kengubarnet blant annet, sønnen til ei venninne skal arve
Hva kjøpte du?

Fine priser også når de er på salg :) Jeg trengte noen skjørt jeg også, skoa bare ramlet ned i handlekurven samtidig ;)
Hehe Nice. Hvor? Slikt kan jeg gå med på jobb og. Jeg kan ikke ha korte skjørt og shorts så har det siste svettet haha. Så må se på lange skjørt ja. Hvor ?

Back
Topp