Beise, rydde garderoberom , bade, lese bøker, sole meg ++++Hva skal dere i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beise, rydde garderoberom , bade, lese bøker, sole meg ++++Hva skal dere i helgen?
Planer. Nja ikke mye . Har lyst att besøken en venninne imorgen ellers slappe av tror jeg.Hva skal dere i helgen?
Bursdagsfeiring for toåringen som blir to den 13!
Da er det tvungen lønnsnemnd gitt.
Endelig!
Ja gjenvinningsanlegg hvor det det kunne bli Brann osv. ser mange er sinteJa men det var pga forbrenningsanlegg.
Ikkje alle som er enig. Eg har ikkje blitt ramma av streiken såvidt eg veit. Men leste at det ikkje gjaldt Oslo?
Set tror jeg dessverre ikke, da hadde det nok blitt kommentarer som endelig er vi tilbake i hverdagen å så velger de å streike...Ååå Forstår jo at ikke alle er enig med meg.. Håper Oslo også snart er ferdige! Synes timingen er meget uheldig! Over et år med mye hjemmeskole, rødt nivå og tapt undervisning, mange får avlyst eksamen etc. Andre er arbeidsledige, tapt mye penger etc. Kanskje man i år burde satt mer pris på fast sikker jobb og ventet til neste år? Tror de hadde hatt mer støtte fra folk da.
Set tror jeg dessverre ikke, da hadde det nok blitt kommentarer som endelig er vi tilbake i hverdagen å så velger de å streike...
Oslo er egen forhandling, så de henger ikke dammen med resten av landetIkkje alle som er enig. Eg har ikkje blitt ramma av streiken såvidt eg veit. Men leste at det ikkje gjaldt Oslo?
Noen vil alltid mene timingen er dårlig , lønnsoppgjøret i fjor var dårlig , å når man ikke dr fornøyd i år så må det streikes. Skjønner de godtKanskje, vanskelig å spå.. Jeg tror i alle fall at timingen nå er dårlig. Synes jeg
Noen vil alltid mene timingen er dårlig , lønnsoppgjøret i fjor var dårlig , å når man ikke dr fornøyd i år så må det streikes. Skjønner de godt
Hva er det for en kommentar?Ja, forventet ikke at du ville være enig med meg
Så kjedelig med bare 1 av to da1 av 2 barn fikk plass på sommerskole. Minste syns det var så urettferdig
Ja gjenvinningsanlegg hvor det det kunne bli Brann osv. ser mange er sinte
Hva er det for en kommentar?
Ah oki da skjønner jegSom jeg skrev i et tidligere innlegg, så forventer jeg ikke at alle er enige med meg du skriver i en kommentar at om man hadde ventet et år, så hadde det blitt kommentarer da også. Og da skriver jeg at jeg synes timingen var dårlig. Og du skriver at du skjønner de godt. Det er altså ikke overraskende for meg, at du i siste innlegg ikke er enig med meg, basert på det du skrev om tidligere altså..
Blir vel streik igjen neste år daJa ser det samme i media.
Ah oki da skjønner jeg