Juniskravla

Mannen lagde det beste smørbrødet. Smør på ene siden, ost i to lag, ny skive, smør på ene siden, så steke i stekepanna og fy flate det var godt. Har lyst på det sammen med tomatsuppe neste gang omnomnom
Hørtes ikke ille ut det nei. Og ja, med tomtsuppe.... nam

Det ble mustangen :D skal underskrive kontrakt imorgen og bytte bil ila kort tid (tar vår bil i innbytte, fikk dyttet tilbudet på vår bil med 10.000):p
Så flott å få dytta tilbudet litt, og snart ny bil, stas!

Nå. når korona mer eller mindre er over, og folk knapt tester seg (?)

Så skrev jeg i går om at tanta og onkelen min har fått det.

I går kveld begynte mine foreldre å hoste. Pappa mer enn mamma. (og det skal noe til, mamma hoster jo normalt pga bl.a astma)

Og jeg sendte min mann og to av ungene til mine foreldre i går for å låne et par fjellsko til eldstemann. (som han på toppen av det hele ikke bruker på dagens fjelltur) da altså inkludert minstemor som jeg fort kan tenke meg klemte på besteforeldrene som hun har savnet. Hun som er uvaksinert og den eneste i klassen sin som ikke har hatt Korona. (det har ikke jeg eller mannen min eller mine foreldre heller)
Jepp, pappa bekreftet, mamma litt bak i løypa og hoster mindre enn ham, men jeg ser ikke for meg noe annet enn at hun også har /får det.

Jepp, pappa bekreftet, mamma litt bak i løypa og hoster mindre enn ham, men jeg ser ikke for meg noe annet enn at hun også har /får det.
Masse god bedring til han.
Ikke sikkert hun får det.
Jeg fikk aldri positiv test når både mannen og alle barna hadde det samtidig.

Hatt sommerfest i barnehagen idag, var koselig det. Men slitsomt for mor. Frøkna var fornøyd da!
Sommerfest hadde gutten Igår men jeg glømte det ut og sko akurat til at hente han. Han var lei seg at jeg hadde glømt det ut men Igår var det full rulle hele dagen. Og vi grillede heller pølse og late som vi hadde fest under middagen.

Går fortsatt og venter på svar fra Unilabs som skall vidare til legen som henviste meg der og henvisning skall vidare til Sarkomgruppen. Det er snart 2 uker siden jeg var og tog Mr på Unilabs. Ventetiden er den verste av alt

Jeg tror det har mer med at noen av oss er sensetive for de høye frekvensene, og andre ikke. Jeg hører statisk lyd når andre ikke hører det, f.eks når en gammel tv skrudde seg på (pga transformatoren inni). Har også problemer med transformatorer f.eks fra solcellepaneler, har familie i utlandet med 10kW-solcelle-feeder og i rommet hvor mottaksboksen står klarer jeg ikke å være. Andre hører nada. Dette med den såkalte «aktiveringen» tar jeg med en klype salt, nå var de eldre mennene antakeligvis ikke særlig teknologisk begavet med de terrorinstrumentene hadde både «rytmisk av og på» - urytmisk av og på uten bevegelse, OG de var selvfølgelig stilt opp slik at de ble trigget hvis noen gikk, syklet eller kjørte forbi. Selv om de ikke pekte mot vegen. Så i perioder fikk jeg helt aversjon mot biler og hatet at folk gikk forbi pga aktiveringen (det var forskjellige faser, noen ganger ble de kun trigget av bevegelse). Hunden min gav seg beng, men jeg kunne klort av meg ørene. Helt jævlig. Vurderer nesten å engasjere meg politisk mot de greiene, haha. Noe så grusomt. Jeg hater katter i bed osv, 100% medlidenhet med det, men det finnes 1000 andre ting å gjøre enn å torturere naboer :p
Ja, enkelte er jo mer sensitive for slike lyder, jeg har nok en liten light variant av det selv, ofte samboer ikke skjønner hva jeg reagerer på siden han ikke hører lyden selv:hilarious:
Jeg tenker det i såfall kan være lurt å teste alle andre kjerringråd først ja. Enkelte dyr kan jo også bli veldig stresset av slike lyder så man bør virkelig tenke gjennom det.
Høres ut som det er litt mindre avstand hos dere og mer trafikk også, det må hvertfall inn i tankene om man vurderer det.
Jeg hadde selv aldri kommet til å prøve det her for her er det for tett mellom nabohusene og veldig mange som løper mellom og utenfor.

Lilleputthammer angrer jeg på at vi ikke dro når ungene var små. Nå er eldstemann for gammel tenker jeg, mellomste kan klare senke seg ned på nivå til søsteren, minstemor hadde likt det. Men betale inngang for at han skal gå der og spille pokemon? Han er for lang til klatrebanen for de største barna utfra hva jeg kunne lese seg frem til.

(men så langt jeg skjønner av en del andre tråder du har laget så skal du muligens ha med et midnre barn, aka ca 2 år?)
Vi har vært mye i Lilleputthammer, utrolig koselig park synes jeg. Kengubarnet finner nok på noe annet men det er greit, han har vært der 5 ganger i livet .
Ja det stemmer , 2,5 :)

Tid med gjengen skal slett ikke undervurderes nei!

Det er derfor jeg er så skuffa over at vi ikke kom oss på camping i pinsa. For det skulle være med "gjengen", min bror med ungene og våre foreldre, så alle søskenbarna på denne siden, det er kjekt for dem. Og besteforeldrene, stor stas, avslappende, hyggelig og sosialt.
Veldig koselig med tid mef familie kår vi sees så sjelden

Oi, det høres jo ikke bra ut! Jeg har ikke særlig erfaring med de selv, kun at det ene nabohuset har en ved det ene blomsterbedet sitt og jeg legger ikke merke til den med mindre jeg går forbi der. Kanskje det finnes ulike typer? Eller så er det bare veldig lite katter og andre bevegelser der som gjør at jeg ikke legger særlig merke til den
Er noen her som har det også å jeg leger ikke merke til den , jeg er ekstremt sensitiv på lyd men den hører heg altså ikke

Nå. når korona mer eller mindre er over, og folk knapt tester seg (?)

Så skrev jeg i går om at tanta og onkelen min har fått det.

I går kveld begynte mine foreldre å hoste. Pappa mer enn mamma. (og det skal noe til, mamma hoster jo normalt pga bl.a astma)

Og jeg sendte min mann og to av ungene til mine foreldre i går for å låne et par fjellsko til eldstemann. (som han på toppen av det hele ikke bruker på dagens fjelltur) da altså inkludert minstemor som jeg fort kan tenke meg klemte på besteforeldrene som hun har savnet. Hun som er uvaksinert og den eneste i klassen sin som ikke har hatt Korona. (det har ikke jeg eller mannen min eller mine foreldre heller)
Min sjef har fått korona nå faktisk

Back
Topp