Juniskravla

Ja det var deilig. Grunnen er ju at minste hadde overnatting i bhg og de 2 store sover godt på nettene. Da fikk jeg de time med god søvn. Har levert 2 på skolen og hente minste fra bhg. Nå slapper han av litt så skall vi hente storesøster på skolen kl 12:15. og vidare til øre nese hals men henne.
Får hoppas du får litt mer hvil og søvn i helgen men jammen ikke lett når desse turnering er på en lørdag/søndags morgen så tidlig på morgen.

Jeg sover somregel ikke lenger enn til sånn 6-6.30 uansett i helgen , men ligger i sengen og hviler til vi lage en sen frokost, som vanligvis startes på sånn ca når hun skal være ferdig med første kamp i morgen, så... ja. Så skal søstera i bursdagsselskap på ettermiddagen Søndag skal minstemor i bursdag kl 12, mer humant enn kampstart 10, men likevel, litt sent å ha frokosten på bordet sånn rundt 11...) og de to eldste spiller konsert på ettermiddagen.

OG jeg skal bake ei eplekake, som jeg skal ha med på jobbavslutning på mandag.

Hodet er trøtt og tungt og modent for helg.

en helga er travel.
Så, moden for fredagskveld, kan vi vel heller si.

De er bare det at det er det er noen timer med jobb først.

Jeg orker ikke mer av forbaskede revurderinger!! Jobbe i helse, men bruker så syyykt mye tid på data at jeg blir dårlig... Vi får beskjed ørten ganger at revurderinger er tynne, men aldri noe mer om hva saksbehandlerne mangler. Nå fikk jeg tilbake en som var for dårlig. De mener det er endringer i tjenesten, men det er ikke det ut fra vedtakene. Så nå er jeg fullstendig forvirret og mister all tiltakslyst :(

Sliten, så drittlei av å alltid være underbemannet og knapt nok henge sammen etter jobb!

Yeye bare å komme seg i dusjen, få pp kjole å så ut på vorspiel og konsert med venninne og noen kollegaer :)

Ikveld er den en vanskelig kveld for meg. Tanker går og går jeg får ingen ro hverken her eller der:sad010

Jeg kan faktisk ikke reise meg for tiden uten å bli ekstremt svimmel og omtrent svime av. Må støtte meg til noe liksom. Og jeg reiser meg opp rolig og fint…
Slitsomt

Lavt blodtrykk /blodtrykksfall?

Sliter periodevis med det, oftere som gravid, men vanligvis også i perioder. Ligge, så sitte, så stå, holde meg i noe til det går over.

Slitsomt..

Men hos meg går det i alle fall over etter en dag eller flere da

Søndagsmorgen grubling kan føre til svært aburse googlinger det naturlig nok, og irriterende nok, ikke finnes svar på.

Sånn ca hva veier en ca 30 liters bag pakket med klær?

(jeg klarer finne soveposer og liggeunderlag)

Jepp. Jeg er på "Hmm, hvor tungt pakker vi egentlig på taket? Hjelper ikke å vurdere en større takboks om vi allerede pusher maks på vekt"

Hvilket førte meg videre til nedregistrering av vekt på tilhenger. Siden bilen vår kan lovlig med B lappen trekke 995 kg. Det er irriterende lite under 1000, men det lages ikke 995 - tilhengere akkurat.

Men vi pakker ikke så tungt uansett, så nedregistrering.

Men skal en bruke så mye penger på en henger kan en likegodt ta b96 eller be?

Men, vi skal ikke kjøre med henger. Både pga 80-grensa, at vi ikke kan å kjøre emd henger (så burde absolutt ta 96/e om vi skal drive med det) ,det upraktiske, og vi har da ingen henger, eller plass å oppbevare den.

Så da er vi tilbake på, vekt på det vi pakker på taket.
Og en plan om at vi burde rydde garasjen.

Slitsomt

Lavt blodtrykk /blodtrykksfall?

Sliter periodevis med det, oftere som gravid, men vanligvis også i perioder. Ligge, så sitte, så stå, holde meg i noe til det går over.

Slitsomt..

Men hos meg går det i alle fall over etter en dag eller flere da
Jeg har generelt lavt blodtrykk ja, pleier ikke å være så ille som dette. Men nå sliter jeg virkelig.

Jeg har generelt lavt blodtrykk ja, pleier ikke å være så ille som dette. Men nå sliter jeg virkelig.
Det dumme er at lavt blodtrykk er det ikke så mye å gjøre med.
Vel, selvsagt viktig å drikke nok etc (og spis lakris ;)) men, i motsetning til høyt blodtrykk så er det ikke noe legen kan tilby.

Slitsomt. Definitivt

Håper du snart blir bedre

Det dumme er at lavt blodtrykk er det ikke så mye å gjøre med.
Vel, selvsagt viktig å drikke nok etc (og spis lakris ;)) men, i motsetning til høyt blodtrykk så er det ikke noe legen kan tilby.

Slitsomt. Definitivt

Håper du snart blir bedre
Vel jeg spiser lakris iblant, men prøver å holde meg unna søtsaker så det er vanskelig :P

Back
Topp