Juniskravla

Masse god bedring til han.
Ikke sikkert hun får det.
Jeg fikk aldri positiv test når både mannen og alle barna hadde det samtidig.
Her i huset har jo to unger hatt det og ikke vi andre tre, det er mer det at hun også hoster mer enn vanlig allerede, men han hoster mest, og de var begge sammen da han ble smittet i helga. Så jeg antar egentlig at hun er smittet allerede.

Pappa står det nok av. Mamma, joda, vi håper på et lett forløp. Og vet samtidig at hun er av typen som blir innlagt av lungebetennelse (selv om hun er vaksinert)

Vi har vært mye i Lilleputthammer, utrolig koselig park synes jeg. Kengubarnet finner nok på noe annet men det er greit, han har vært der 5 ganger i livet .
Ja det stemmer , 2,5 :)
Det har liksom bare blitt en tradisjon at vi går i hunderfossen.
Får tenke litt på om vi skal sette igjen en unge eller to og dra i lilleputthammer med en eller to av jentene. Men uansett hva han får finne på med besten eller bestemor så vil ven jentene også det....

Den på 2,5 som jeg har plukket opp litt ang vogn og andre ting, kan det tolkes som det barnet dere har ventet på? Så kjekt i så fall. Skal ikke pirke og grave i der som ikke er min sak, bare glede meg på deres vegne i så fall

Min sjef har fått korona nå faktisk
Det får jo rundt enda, det gjør jo det.

Jeg vet jo hvem pappa fikk det av i helga. Derved kjenner jeg minst 3 stk 65+ i min nære familie som er smittet. Og min mor usikker. Og en annen tante og onkel var også sammen med dem i helga så bare å vente og se....

Klokka er kvart over ti

Jeg vil legge meg.

Jeg har en fortvilet datter på 11 som ikke får sove. Hun er ikke søvnig. Og venter på tilbakemelding fra legen som vi trodde vi skulle få før helga, om det kan ha med medisinen hennes å gjøre, og hva vi kan gjøre med det.

Og jeg har en fortvilet sønn på 13 som skal spille sommerkonsert med kulturskolen i morgen. De har øvd over par uker nå. Også visste vi ser var siste speider møte, men vi visste ikke før for en time siden at han fikk tilbud om å være med på seiltur med 10. Klasse speiderene som har tatt båtførerkurs i år. De tre 8. Klassingene får være med dem på seiltur i morgen i stedet for speidermøte i skogen.
. Og han vil jo gjerne på seiltur. Men han har øvd i 2-3 uker til den konserten. Han har mest lyst på seiltur, men føler han "må" spille konserten.

Og jeg. Som har vært stuptrøtt sidne før jeg sto opp er vel mest fortvila over at jeg ikke får legge meg....

Negative tester hvertfall
Godt det da

Enn så lenge bare pappa som er syk av mine foreldre, han er dårligere i dag da, men det går forhåpentligvis bra, ikke avorlig pr nå, bare ubehagelig

Nå er mannen dårlig også og jeg blir bare verre.

Huff da, god bedring til dere begge.

Har dere noe mulighet til å få avlastning for jentungen? Unger i den alderen kan jo være slitsomme å aktivisere når man selv er syk.

Idag skall minste ha sin første overnatting i lavo med bhg . Han gleder seg han. Men litt verre med meg spørs om jeg får noen søvn inatt ;)

Nå er mannen dårlig også og jeg blir bare verre.

God bedring! Slitsomt når begge foreldre er syke og man har barn. Jeg fikk sesonginfluensa for en måneds tid siden. Var skikkelig dårlig i 3-4 dager, verre enn korona og tok lang tid før energien ble den samme.

God bedring! Slitsomt når begge foreldre er syke og man har barn. Jeg fikk sesonginfluensa for en måneds tid siden. Var skikkelig dårlig i 3-4 dager, verre enn korona og tok lang tid før energien ble den samme.
Jeg har stort sett vært dårlig siden 21 mai. Trodde jeg begynte å bli bedre men så snudde det for noen dager siden. Og frøkna fyller 3 på mandag, så har måtte avlyse selskap på lørdagen. Får ta det en annen helg i juni, men kjipt. For hu gleder seg jo sånn til gaver og kake. Og gavene er jo i Oslo stort sett!

Er noen her som har det også å jeg leger ikke merke til den , jeg er ekstremt sensitiv på lyd men den hører heg altså ikke
Det må finnes ulike typer for jeg hadde nok reagert mer på naboen sin om det var så ille som to be announsed sine naboer hadde. Jeg pleier å høre slike lyder godt jeg også, og når du som er ekstremt sensitiv på lyd ikke reagerer så kan jeg ikke tro annet enn at det er ulike typer

Jeg har stort sett vært dårlig siden 21 mai. Trodde jeg begynte å bli bedre men så snudde det for noen dager siden. Og frøkna fyller 3 på mandag, så har måtte avlyse selskap på lørdagen. Får ta det en annen helg i juni, men kjipt. For hu gleder seg jo sånn til gaver og kake. Og gavene er jo i Oslo stort sett!

Måtte avlyse selskapet til sønnen min 3 ganger pga korona så det høres kjent ut ja. Fikk noen gaver på døra da så det gikk fint :)

Hurra sov 8 timer natt til idag. Har ikke sovet så lenge på årevis . Og uten at vokne x antall ganger .

Hurra sov 8 timer natt til idag. Har ikke sovet så lenge på årevis . Og uten at vokne x antall ganger .
Så bra.

Jeg våknet såvidt da minstemor kom inn til oss, normalt hadde jeg ikke husket det engang og bare sovet videre. Om det ikke var for at jeg kjente at jeg hadde så vondt i magen så jeg gikk på do, full tømming, og når det ga seg la jeg meg igjen men ble liggende våken en stund før jeg sovna.

Trøtt i dag. Men det er fredag. Nesten helg.

Og dette er den dagen det ikke står bor på kalenderen. Så bare å nyte!

(helg, smelg, what ever, det er lørdag i morgen men minstemor skal spille fotball med oppmøte 9.45 så det blir ikke å sove/ligge lenge akkurat....

Så bra.

Jeg våknet såvidt da minstemor kom inn til oss, normalt hadde jeg ikke husket det engang og bare sovet videre. Om det ikke var for at jeg kjente at jeg hadde så vondt i magen så jeg gikk på do, full tømming, og når det ga seg la jeg meg igjen men ble liggende våken en stund før jeg sovna.

Trøtt i dag. Men det er fredag. Nesten helg.

Og dette er den dagen det ikke står bor på kalenderen. Så bare å nyte!

(helg, smelg, what ever, det er lørdag i morgen men minstemor skal spille fotball med oppmøte 9.45 så det blir ikke å sove/ligge lenge akkurat....
Ja det var deilig. Grunnen er ju at minste hadde overnatting i bhg og de 2 store sover godt på nettene. Da fikk jeg de time med god søvn. Har levert 2 på skolen og hente minste fra bhg. Nå slapper han av litt så skall vi hente storesøster på skolen kl 12:15. og vidare til øre nese hals men henne.
Får hoppas du får litt mer hvil og søvn i helgen men jammen ikke lett når desse turnering er på en lørdag/søndags morgen så tidlig på morgen.

Back
Topp