Fb reklamer altså.
Jeg driver jo og googler, så selvsagt kommer det en del annonser relatert. Tidliger ei helga har jeg sett litt på exped liggeunderlag, så reklame for sånt er ikke så rart, men som jeg sa til mannen, jeg skrulle trodd de visste hvem jeg bor sammen med også.
For hva viser fjellsport eller hvem det var meg? Liggeunderlag, liggeunderlag, pumpesekk til liggeunderlag, stropp til å feste to underlag sammen til et, og en samling diskgolf-disker. Sist min mobil var innom diskgolf-disker, eller min profil på pc eller noe annet for den del, var da jeg kjøpte disker i julegave til ham.
Så har vi de mange reklamene som skjønner at jeg gjerne vil finne en campingplass med gode bademuligheter og evt gjerne llitt sånn badeland-opplegg. Derved får jeg reklamer for slike. Men fb's reklame-algoritmer har selvsagt ikke lest det jeg skriver (FAKTISK på fb

) at det må være maks 4 timer fra gjøvik, så jeg får opp et som er 8 timer derfra, og nå et som er 11 timer derfra. Hehe, neitakk, jeg får fortsette å gogle på alternativene som kom i fb-innlegget der jeg spurte etter tips MED den tidsangivelsen og se hva som dukker opp da
Og få ungene i seng en etter en så jeg kan snakke med faren deres uten at de hører på, for de trenger ikke vite hva jeg vurderer av type plasser dersom det ikke blir aktuelt

Jeg vet ikke helt hvor vi skal og hva salgs plass vi skal på, det handler en del om tilgjengelighet også.