M
Martehøst
Guest
Åja nå fant jeg det. Kjøpe gave til hemmelig venn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fristen for å sende adresseinformasjon er 3. januar. Påmeldingsfristen var midt i desember en gang, tror jeg.Det står frist 3 januar. Men jeg vet ikke hva det er snakk om engang.
Ja, fristen for å sende adresseinformasjon er 3. januar. Påmeldingsfristen var midt i desember en gang, tror jeg.
Så ikke meningen om du tok det feil, men hadde egne tråder om det. Velkommen neste rundeAlright. Takk for at du svarte![]()
Noen har ikke fått med seg seksualundervisningen på skolenhttp://forum.babyverden.no/threads/gravid-uke-20-usikker-på-far-brainstorme.1799648/
Har noen av dere noen inspill her? Diskusjonen har plutselig gått over til å handle om i hvilken uke befruktning skjer. Damen mener uke 0, jeg mener uke 2. Føler jeg stanger hodet i veggen her![]()
Dét er iallfall tydelig! Jeg forklarer og forklarer til jeg blir grønn i trynet, men neida! Går ikke innNoen har ikke fått med seg seksualundervisningen på skolen![]()
La merke til detDét er iallfall tydelig! Jeg forklarer og forklarer til jeg blir grønn i trynet, men neida! Går ikke inn![]()
Dét er iallfall tydelig! Jeg forklarer og forklarer til jeg blir grønn i trynet, men neida! Går ikke inn![]()
Takk for fint innlegg der! Var ei til og som sa akkurat det jeg tenkte. Like greit det, den der pedagogikken jeg kjørte funka iallfall ikkeLa merke til det![]()
Virker sånn ja! Nå er det så fine innlegg på slutten av tråden der at jeg håper den ikke gjør så mye mer av seg, haha. Men nå lurer jeg jo veldig på fasit da!Det virker som hun har en favoritt blant de to kandidat og at hun så veldig håper det er kandidat 1, men så er det mest sannsynlig kandidat 2.
Får håpe hun legger ut fasiten etter fødsel, men har mine tvilTakk for fint innlegg der! Var ei til og som sa akkurat det jeg tenkte. Like greit det, den der pedagogikken jeg kjørte funka iallfall ikke![]()
Ja, det håper jeg og, men hun har registrert seg her for å lage den tråden, så regner med det blir glømt bort.Får håpe hun legger ut fasiten etter fødsel, men har mine tvil![]()
Jeg er 18+2, termin 31/5
Det er kanskje en
Da er du akkurat to uker før meg. Jeg er 16+2 i dag. Gynekologen sa jeg var 12+2 da jeg var 11+5, vet ikke hva jeg skal forholde meg til. Nå gleder jeg meg bare til ultralyd i januar!
Ja, det finnes en termintråd ja, vent litt skal jeg finne den til degOi, der kom det ei leddsetning. Jeg som begynte på en melding jeg ikke sendte. Skulle skrive; det er kanskje en termintråd skrevet et sted her inne![]()