Junijentenes skravletråd :)

Dét er iallfall tydelig! Jeg forklarer og forklarer til jeg blir grønn i trynet, men neida! Går ikke inn :p

Det virker som hun har en favoritt blant de to kandidat og at hun så veldig håper det er kandidat 1, men så er det mest sannsynlig kandidat 2.

Last edited by a moderator:
Eller så var det omvendt. Hehe, at hun håper på kandidat 2, haha, orker ikke lese sånt tøv! Hihi :)

Det virker som hun har en favoritt blant de to kandidat og at hun så veldig håper det er kandidat 1, men så er det mest sannsynlig kandidat 2.
Virker sånn ja! Nå er det så fine innlegg på slutten av tråden der at jeg håper den ikke gjør så mye mer av seg, haha. Men nå lurer jeg jo veldig på fasit da!

Takk for fint innlegg der! Var ei til og som sa akkurat det jeg tenkte. Like greit det, den der pedagogikken jeg kjørte funka iallfall ikke :p
Får håpe hun legger ut fasiten etter fødsel, men har mine tvil :p

Hvor langt er dere på vei? Jeg er i uke 17 nå. Termin 15 juni eller før. :)

Ikke vært på termin siden 27 november og må vente til A-hus UL 18 januar. Trodde jeg skulle komme fra juleferie i nord og få brev om ultralyd første uka i januar.
Jeg skal prøve så godt jeg kan å være tålmodig og føle meg trygg på at alt er vel.

Er noen av dere fra Oslo?

Jeg er 18+2, termin 31/5

Det er kanskje en
Jeg er 18+2, termin 31/5

Da er du akkurat to uker før meg. Jeg er 16+2 i dag. Gynekologen sa jeg var 12+2 da jeg var 11+5, vet ikke hva jeg skal forholde meg til. Nå gleder jeg meg bare til ultralyd i januar!

Det er kanskje en

Da er du akkurat to uker før meg. Jeg er 16+2 i dag. Gynekologen sa jeg var 12+2 da jeg var 11+5, vet ikke hva jeg skal forholde meg til. Nå gleder jeg meg bare til ultralyd i januar!

Oi, der kom det ei leddsetning. Jeg som begynte på en melding jeg ikke sendte. Skulle skrive; det er kanskje en termintråd skrevet et sted her inne :)

Oi, der kom det ei leddsetning. Jeg som begynte på en melding jeg ikke sendte. Skulle skrive; det er kanskje en termintråd skrevet et sted her inne :)
Ja, det finnes en termintråd ja, vent litt skal jeg finne den til deg :)

Back
Topp