Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan bli sjøsyk av å se bølger på TVJeg blir jo kvalm bare jeg ser på en båt så båt i november/desember? Nei takk hehe
Gratulerer og velkommen til ossHei alle sammen! Får hilse på her, er helt ny på forumet.
Er 30 år og førstegangsgravid.11+2 i dag så det begynner å gå opp for meg at det faktisk kan bli et menneske ut av dette. Rart og fantastisk!![]()
Vel da har de faktisk bare seg selv å takke hehe. Julebord på båt
Ei venninne av meg hadde også julebord på danmarksferja. Tur-retur samme dag. Alle lå å spydde pga dårlig vær! Kjempetur hehe
Hei alle sammen! Får hilse på her, er helt ny på forumet.
Er 30 år og førstegangsgravid.11+2 i dag så det begynner å gå opp for meg at det faktisk kan bli et menneske ut av dette. Rart og fantastisk!![]()
Gratulerer og velkommen inn hitHei alle sammen! Får hilse på her, er helt ny på forumet.
Høres kjent utBurde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....
Meeeeeen ble sofa i dag også gitt.Produktiv hverdag
![]()
Burde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....
![]()
Burde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....
![]()
Så flink!!Jeg har faktisk fått vasket hele huset i dag, helt utrolig at jeg endelig orket det. Det var virkelig på tideMen utenom det har det vært sofaen
![]()
Jeg tenkte også jeg skulle være flink i dag.. Men så har jeg hørt at det er tanken som teller, så da er det bra nok da??Burde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....
![]()
Så absolutt tanken som teller! Så egentlig er det veldig produktivt med all denne tenkingen. HahaJeg tenkte også jeg skulle være flink i dag.. Men så har jeg hørt at det er tanken som teller, så da er det bra nok da??
Var så sliten etter middag og lekser med storebror at jeg starta en film på netflix i senga.. Jeg så vel to sekunder før jeg sovna første gangenhaha!
Skikkelig flinke vi!Så absolutt tanken som teller! Så egentlig er det veldig produktivt med all denne tenkingen. Haha
å nei den er ille..... Når mannen setter en ny saltvannsspray på nattbordet uten å nevne at det er mentol i...... Gaah
Når man er på julebord, møkk sliten, bare drita folk(spesielt mannen..), og skulle vært i land for en time siden... og båten ikke kan legge til pga vind, og muligens må sirkle rundt til morrakvisten.. Da er det jævlig bedritent å ikke ikke kunne knerte en flaske fra taxfree!!
HahaSå absolutt tanken som teller! Så egentlig er det veldig produktivt med all denne tenkingen. Haha