Junijentenes skravletråd :)

Jeg har to, en på snart 8 år og en på 5 år.

Nei, si det, hun spurte meg en gang før sommeren om jeg ville ha flere barn(en helt ok samtale) jeg svarte at jeg alltid hadde hatt lyst på 3 barn men pr nå var jeg fornøyd som det var.
Så kom sommeren og høsten og vi tenkte at det var enten nå eller aldri.

Jeg deler jo ikke slikt med alt og alle, kjente henne knapt.
Er jo ingen som vet at vi ønsket en til eller at vi venter en nå, kun oss to.
Merkelig var det i hvertfall.
Ah, er kanskje det ho hadde bakgrunn i da. Bare overså det der med egentlig lyst på 3 :p

nå vet gården jeg er i tiltak på at jeg er gravid. han gratulerte meg :D og Curato damen gratulerte meg så koselig :) hørte lille sin hjertelyd i stad og bare for å kose meg ikke roe meg ned. det er så deilig å kose meg og ikke være redd :)

Ah, er kanskje det ho hadde bakgrunn i da. Bare overså det der med egentlig lyst på 3 :p

Fortsatt ikke noe man diskuterer på pauserommet med 4 andre tilstede...
Og, hun er nok ikke fornøyd med at jeg er gravid, vi har to i permisjon, men en er tilbake når jeg går ut..

Men som jeg sa den gangen,"ikke akkurat nå, men vi får se"....

Fortsatt ikke noe man diskuterer på pauserommet med 4 andre tilstede...
Og, hun er nok ikke fornøyd med at jeg er gravid, vi har to i permisjon, men en er tilbake når jeg går ut..

Men som jeg sa den gangen,"ikke akkurat nå, men vi får se"....
man prater da ikke om sånt på pauserommet der andre er til stede .... for en sjef....

man prater da ikke om sånt på pauserommet der andre er til stede .... for en sjef....

Det mener jeg også, hadde hun hatt meg på kontoret alene så skulle jeg faktisk fortalt det til henne.
Men siden datteren min går i den barnehagen så skal ikke noen vite det, for jenta mi som er 5 år skal få vite det først.

Men jeg stoler ikke på sjefen min, selv om hun er verdens snilleste menneske, så hun får vente til OUL hun også nå.

Det mener jeg også, hadde hun hatt meg på kontoret alene så skulle jeg faktisk fortalt det til henne.
Men siden datteren min går i den barnehagen så skal ikke noen vite det, for jenta mi som er 5 år skal få vite det først.

Men jeg stoler ikke på sjefen min, selv om hun er verdens snilleste menneske, så hun får vente til OUL hun også nå.
det skjønner jeg godt. huff noen burde ikke vært sjef :/ hadde hun vært en ordentlig sjef hadde henne tatt det med på kontoret eller møterommet i bhg :o

det skjønner jeg godt. huff noen burde ikke vært sjef :/ hadde hun vært en ordentlig sjef hadde henne tatt det med på kontoret eller møterommet i bhg :eek:

Ja, det mener jeg også, hun har hatt mange anledninger.
Spør aldri når jeg kommer innom, men sykemeldingen er støtt og stadig et tema når andre er til stede.

Ja, det mener jeg også, hun har hatt mange anledninger.
Spør aldri når jeg kommer innom, men sykemeldingen er støtt og stadig et tema når andre er til stede.
makan.... kjenner jeg blir sikkelig irrtert på dine vegne ! sånn behandler man ikke sine ansatte!!

Kanskje hun tror jeg sier noe når andre er der.
Jeg bare ser på henne jeg og sier "snart tilbake"
makan.... akkurat som henne skal presse deg til å si noe for du ikke tørr å si det alene. hun tar det jo ikke inn å prater alene med deg. selvsagt vil du ikke snakke om sykemeldingen din foran andre. dumme kjerring! skjønner godt at du er oppgitt

makan.... akkurat som henne skal presse deg til å si noe for du ikke tørr å si det alene. hun tar det jo ikke inn å prater alene med deg. selvsagt vil du ikke snakke om sykemeldingen din foran andre. dumme kjerring! skjønner godt at du er oppgitt

Verste er at hun er virkelig snill og god ellers, men hun er ikke helt styrer materiell...
Dette med taushetsplikt er hun dårlig på.

Verste er at hun er virkelig snill og god ellers, men hun er ikke helt styrer materiell...
Dette med taushetsplikt er hun dårlig på.
huff det er leit når det er sånn :/

huff det er leit når det er sånn :/

Ja, det er veldig leit.
Jeg har bestemt meg for å studere litt når jeg er i permisjon, for jeg må bort fra Barnehage.
Nå ha jeg en bachelor, så jeg får fylle på med noe å komme meg inn i noe annet.
Stortrives på avdeling og elsker å jobbe med mennesker/små barn, men arbeidsmiljøet i mange barnehager er skikkelig dårlig og det fikser jeg ikke.
jeg er litt mann der, direkte tilbakemeldinger, og ikke noe sånn "kos med misnøye" greier..
Not my style...

Ja, det er veldig leit.
Jeg har bestemt meg for å studere litt når jeg er i permisjon, for jeg må bort fra Barnehage.
Nå ha jeg en bachelor, så jeg får fylle på med noe å komme meg inn i noe annet.
Stortrives på avdeling og elsker å jobbe med mennesker/små barn, men arbeidsmiljøet i mange barnehager er skikkelig dårlig og det fikser jeg ikke.
jeg er litt mann der, direkte tilbakemeldinger, og ikke noe sånn "kos med misnøye" greier..
Not my style...
helt enig med deg! dessverre er det sånn mange steder offentlig :/ bhg der jenta mi går kjenner jeg lederen og hun er helt super! sier vel sitt når gamle bhg tantene mine jobber der enda. 2 som vikarer som er over pensjonist stadiet og 3 som jobber fast :)

helt enig med deg! dessverre er det sånn mange steder offentlig :/ bhg der jenta mi går kjenner jeg lederen og hun er helt super! sier vel sitt når gamle bhg tantene mine jobber der enda. 2 som vikarer som er over pensjonist stadiet og 3 som jobber fast :)

Mange blir lenge i stillingene sine i BHG, de gror litt fast og liker det "kjente".
Når man kommer inn som ny(jeg begynte der for ca 1 år siden) så oppdager man ofte en ukultur i veggene..
Sånn er det og sånn blir det.

Der jeg jobber har nesten alle jobbet siden den BHG åpent for 8 år siden.
Så de har en merkelig kultur og rar måte å behandle hverandre på..

Jobber i en privat barnehage som er veldig populær, lange ventelister osv.
Så vi gjør en god jobb, men innsiden er pillråtten.
La meg si det sånn, lille som kommer i juni skal ikke gå der ;-)

Mange blir lenge i stillingene sine i BHG, de gror litt fast og liker det "kjente".
Når man kommer inn som ny(jeg begynte der for ca 1 år siden) så oppdager man ofte en ukultur i veggene..
Sånn er det og sånn blir det.

Der jeg jobber har nesten alle jobbet siden den BHG åpent for 8 år siden.
Så de har en merkelig kultur og rar måte å behandle hverandre på..

Jobber i en privat barnehage som er veldig populær, lange ventelister osv.
Så vi gjør en god jobb, men innsiden er pillråtten.
La meg si det sånn, lille som kommer i juni skal ikke gå der ;-)
huff trist når det er sånn :( pedleder i bhg er ganske ny på hennes team og hun sier det er god arbeidsplass her, men jeg har hørt mange tilfeller hvor ting er helt forferdlig på innsiden :/ skjønner deg veldig godt jeg :) vi er på flyttefot til nyåret håper vi. skal ha takstmann her og se etter større sted. jeg er ikke så glad i all den multikulturelle tingen. missforstå meg rett har ingenting i mot det, men når barna i bhg ikke kan spise slik og slik mat blir det litt for mye for min del, men man må jo ta hensyn

huff trist når det er sånn :( pedleder i bhg er ganske ny på hennes team og hun sier det er god arbeidsplass her, men jeg har hørt mange tilfeller hvor ting er helt forferdlig på innsiden :/ skjønner deg veldig godt jeg :) vi er på flyttefot til nyåret håper vi. skal ha takstmann her og se etter større sted. jeg er ikke så glad i all den multikulturelle tingen. missforstå meg rett har ingenting i mot det, men når barna i bhg ikke kan spise slik og slik mat blir det litt for mye for min del, men man må jo ta hensyn

Vi vurderer å flytte til østlandet igjen til sommeren:-)
Ser etter hus støtt og stadig.
Men så trives vi her også..

Jeg holder meg på min avd, der er det en fin gjeng og vi koser oss.
Men så blir det krøll i ny og ne, men aldri noe som blir saker av..
Mer sånn "så later vi som om alt er fint, og når den andre går så åpner vi munnen og slenger masse edder og galle"..
Orker ikke det..

Vi vurderer å flytte til østlandet igjen til sommeren:-)
Ser etter hus støtt og stadig.
Men så trives vi her også..

Jeg holder meg på min avd, der er det en fin gjeng og vi koser oss.
Men så blir det krøll i ny og ne, men aldri noe som blir saker av..
Mer sånn "så later vi som om alt er fint, og når den andre går så åpner vi munnen og slenger masse edder og galle"..
Orker ikke det..
Åå sånn orker ikke jeg :/ blir jo baksnakking. Sånn man drev som fjortis ikke voksen :O

Back
Topp