Junijentenes skravletråd :)

Jeg blir jo kvalm bare jeg ser på en båt så båt i november/desember? Nei takk hehe
Jeg kan bli sjøsyk av å se bølger på TV ;) Var kun med på ekstremt kort varsel og de garanterte "bølgefritt"..... Men konklusjonen var at det var et relativt begrep ;) Så har ikke vært med siste 3 årene. Hehe

Vel da har de faktisk bare seg selv å takke hehe. Julebord på båt :depressed:

Ei venninne av meg hadde også julebord på danmarksferja. Tur-retur samme dag. Alle lå å spydde pga dårlig vær! Kjempetur hehe

De har visst julebord på danskebåten hvert år, mannen er ny der. Blir ikke med neste år ;)
Var t/r samme sag her også, kanskje vi var på samme båt. Haha

Hei alle sammen! Får hilse på her, er helt ny på forumet.

Er 30 år og førstegangsgravid.11+2 i dag så det begynner å gå opp for meg at det faktisk kan bli et menneske ut av dette. Rart og fantastisk! :)

Velkommen og gratulerer :) Førstegangsgravid her også, spennende og skremmende..

Hei alle sammen! Får hilse på her, er helt ny på forumet.

Er 30 år og førstegangsgravid.11+2 i dag så det begynner å gå opp for meg at det faktisk kan bli et menneske ut av dette. Rart og fantastisk! :)
Gratulerer og velkommen inn hit :)

Burde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....

Meeeeeen ble sofa i dag også gitt. ;)Produktiv hverdag :(

Jeg har faktisk fått vasket hele huset i dag, helt utrolig at jeg endelig orket det. Det var virkelig på tide :) Men utenom det har det vært sofaen :)

Burde vaske tøy, tømme oppvaskmaskin, pakke inn julegaver, rydde, støvsuge, vaske og pynte....

Meeeeeen ble sofa i dag også gitt. ;)Produktiv hverdag :(
Jeg tenkte også jeg skulle være flink i dag.. Men så har jeg hørt at det er tanken som teller, så da er det bra nok da?? :D

Var så sliten etter middag og lekser med storebror at jeg starta en film på netflix i senga.. Jeg så vel to sekunder før jeg sovna første gangen :p haha!

Jublet for høyt i stad. Gjett hvem som sto opp i 9 tiden... Lille N og vi skal opp halv åtte :O en time før enn normalt .... Gaad godt jeg kan sove etter jordmor timen i morgen :p

Jeg tenkte også jeg skulle være flink i dag.. Men så har jeg hørt at det er tanken som teller, så da er det bra nok da?? :D

Var så sliten etter middag og lekser med storebror at jeg starta en film på netflix i senga.. Jeg så vel to sekunder før jeg sovna første gangen :p haha!
Så absolutt tanken som teller! Så egentlig er det veldig produktivt med all denne tenkingen. Haha

Når man er på julebord, møkk sliten, bare drita folk(spesielt mannen..), og skulle vært i land for en time siden... og båten ikke kan legge til pga vind, og muligens må sirkle rundt til morrakvisten.. Da er det jævlig bedritent å ikke ikke kunne knerte en flaske fra taxfree!!

Hahaha.... Den er kjip

Back
Topp