Junijentenes skravletråd :)

Er det vanlig å ha mindre symptomer etter hvert? Jeg var kvalm konstant sist, så synes det er skummelt å ikke ha så mange symptomer denne gangen! Har vært en del uggen, men nå (9+4) er formen egentlig ganske bra!

Er det vanlig å ha mindre symptomer etter hvert? Jeg var kvalm konstant sist, så synes det er skummelt å ikke ha så mange symptomer denne gangen! Har vært en del uggen, men nå (9+4) er formen egentlig ganske bra!
Vær glad for god form! Tipper alt er i skjønneste orden, og at du bare er heldig som slipper unna kjedelige symptomer :)

Ja, det er vanlig mener jeg å ha lest. Jeg hadde omtrent ingen symptomer sist forutenom at jeg var trøtt, har en frisk og fin gutt nå :)

Har dere en fin tordagskveld?

Jeg strikker og mannen stryker, så her er alt finfint :) :p

Har dere en fin tordagskveld?

Jeg strikker og mannen stryker, så her er alt finfint :) :p
Ja, den er fin :) Har vært alene med bonusjenta i dag, og da har vi det alltid veldig trivlig :) Nå er ho i seng, mannen er hjemme igjen og bikkja snorker på gulvet. Alt er vel.

Snart taco!! :D Mannen er ikke hjemme fra jobb enda og jeg er så trøtt at jeg sover på dagen, snakk om å tulle med døgnet!!!

Er så trøtt. Har en liten en som har våknet i 2/3 tiden hver natt denne uka. Nå har han endelig sovnet,vært våken siden 2.. måtte få flaske for å få sove.

Føler med deg!! Er det samme her!
Hun har vært syk og våkner hundre ganger om natten. Er så slitsomt, og typisk at det skjer den uken jeg begynte i ny jobb!

Dro ut i halv 9 tiden for å kjøpe pommefri på macern jeg :p nå er jeg og lille N hjemme alene da mann jobber natt :(

Sukk.... Såååå trøtt, men vaskemaskinen er ikke ferdig før om en halvtime :( kan ikke legge meg før den er ferdig pga ei lekk kran som må skrus av før jeg legger meg :p

Noen som gleder seg til helg? Jeg ser frem til tacokveld:) Lenge siden sist, så det blir ekstra godt i dag.

Endelig taco-fredag! :D

Går det bare i taco hos dere? :D haha! :D
Jeg har totalt mista lysta på alt som heter taco etter jeg ble gravid :o

Hva har dere til tacoen? Gøy med inspirasjon om noen gjør det annerledes :)

Vi har: lomper, tacokrydder, karbonadedeig, mais, ananas, babyspinat, agurk, paprika, tomat, ost, koriander, lime og guacemole, salsa og rømme (med holidaydip til meg fordi jeg ikke liker salsa). Tror det var alt. Nam! Løk hopper vi over, jeg er ikke så glad i rå løk.

Dette lurer jeg også på.
Jeg er bare 5+3 dag, men føler meg helt fin.
Har litt ømme pupper og så har jeg veldig synlige blodårer på mage, lysken og armene.
Jeg er ikke så lys i huden, men de er godt synlig(en kommenterte det på jobb i dag da jeg dro opp genseren på armene)

Jeg husker ikke helt når jeg ble skikkelig dårlig sist, men mener det var i uke 7-8.

Hva har dere til tacoen? Gøy med inspirasjon om noen gjør det annerledes :)

Vi har: lomper, tacokrydder, karbonadedeig, mais, ananas, babyspinat, agurk, paprika, tomat, ost, koriander, lime og guacemole, salsa og rømme (med holidaydip til meg fordi jeg ikke liker salsa). Tror det var alt. Nam! Løk hopper vi over, jeg er ikke så glad i rå løk.

Mango er BEST til Taco, det må du prøve.
Kjempe godt.

Back
Topp