Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vær glad for god form! Tipper alt er i skjønneste orden, og at du bare er heldig som slipper unna kjedelige symptomerEr det vanlig å ha mindre symptomer etter hvert? Jeg var kvalm konstant sist, så synes det er skummelt å ikke ha så mange symptomer denne gangen! Har vært en del uggen, men nå (9+4) er formen egentlig ganske bra!
Ja, det er vanlig mener jeg å ha lest. Jeg hadde omtrent ingen symptomer sist forutenom at jeg var trøtt, har en frisk og fin gutt nåEr det vanlig å ha mindre symptomer etter hvert? Jeg var kvalm konstant sist, så synes det er skummelt å ikke ha så mange symptomer denne gangen! Har vært en del uggen, men nå (9+4) er formen egentlig ganske bra!
Vær glad for god form! Tipper alt er i skjønneste orden, og at du bare er heldig som slipper unna kjedelige symptomer![]()
Ja, den er finHar dere en fin tordagskveld?
Jeg strikker og mannen stryker, så her er alt finfint![]()
![]()
Er så trøtt. Har en liten en som har våknet i 2/3 tiden hver natt denne uka. Nå har han endelig sovnet,vært våken siden 2.. måtte få flaske for å få sove.
Noen som gleder seg til helg? Jeg ser frem til tacokveldLenge siden sist, så det blir ekstra godt i dag.
Haha, det er liksom hovedtemaene her: tidlig ul og taco.Går det bare i taco hos dere?haha!
![]()
Jeg har totalt mista lysta på alt som heter taco etter jeg ble gravid![]()
Ja!! I morgen har vi sushi-date med et vennepar![]()
Og taco i dag, synes det er mye taco-snakk her![]()
Dette lurer jeg også på.Er det vanlig å ha mindre symptomer etter hvert? Jeg var kvalm konstant sist, så synes det er skummelt å ikke ha så mange symptomer denne gangen! Har vært en del uggen, men nå (9+4) er formen egentlig ganske bra!
Hva har dere til tacoen? Gøy med inspirasjon om noen gjør det annerledes
Vi har: lomper, tacokrydder, karbonadedeig, mais, ananas, babyspinat, agurk, paprika, tomat, ost, koriander, lime og guacemole, salsa og rømme (med holidaydip til meg fordi jeg ikke liker salsa). Tror det var alt. Nam! Løk hopper vi over, jeg er ikke så glad i rå løk.