Vanligvis har vi nachos på tacofredag. Da lager vi snadder guacamole med masse koriander, og en bønnedip av tomatbønner som kokes inn med hvitløk, chili og chipotle før det stavmixes. Supersnadder! Selve nachosen er chilinachoschips lagvis med ost, tacosaus og karbonadedeig med tacokrydder. Også har vi rømme og salsa til, pluss løk, agurk, paprika, tomat og mais. Av og til gidder vi å lage salsaen selv av tomat, løk, hvitløk, koriander og lime.Hva har dere til tacoen? Gøy med inspirasjon om noen gjør det annerledes
Vi har: lomper, tacokrydder, karbonadedeig, mais, ananas, babyspinat, agurk, paprika, tomat, ost, koriander, lime og guacemole, salsa og rømme (med holidaydip til meg fordi jeg ikke liker salsa). Tror det var alt. Nam! Løk hopper vi over, jeg er ikke så glad i rå løk.
Men; dette fungerer ikke lenger. Ordentlig vemmelig er det. Så nå er jeg tilbake til taco slik det var i gamledager; tortillalefse, tacokjøttdeig (karbonadedeig), ost, tacosaus, rømme, mais, agurk, paprika og løk. Også litt mer rømme. Og enda mer. Mmmmm rømme.