Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm hele tida, fra jeg står opp til jeg sovner om kvelden.. Må jeg på do om natta så er jeg kvalm da også...Er dere kvalme konstant eller kommer det i bølger? Her kommer det i bølger, men er helt vanvittig når det står på. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut på jobb...
Signerer!!! :-DHerregud så godt det er med pepperkaker![]()
Ja natten er ille her! Og fra natten til ca 13.00 er grusomt! Bra en liten stund før det blir grusom igjen! Hehehe.. Spydde en gang igår... Har gulpa masse og brekker meg bare.. Men er så verdt det til sluttKvalm hele tida, fra jeg står opp til jeg sovner om kvelden.. Må jeg på do om natta så er jeg kvalm da også...men i tillegg til den konstante kvalmen hele tida så kommer "spy-bølgene"..
De to siste dagene har jeg sluppet unna kvalmen på morningene iallefall, og har nytt det så godt jeg kan!![]()
Åååååå snart taco dynket ned i rømme !!!!! Jeg liker ikke kjøttsmaken nå![]()
Jeg liker heller ikke kjøttsmak i det hele tatt nå. Det smaker blod syns jeg, uansett hvor godt stekt det er. Men kjøttdeig fungerer greit, iallfall i taco. Det smaker jo mest spisskummin. Også rømme da. Mmmm.Åååååå snart taco dynket ned i rømme !!!!! Jeg liker ikke kjøttsmaken nå![]()
Absolutt verdt det når vi er ferdigeJa natten er ille her! Og fra natten til ca 13.00 er grusomt! Bra en liten stund før det blir grusom igjen! Hehehe.. Spydde en gang igår... Har gulpa masse og brekker meg bare.. Men er så verdt det til slutt![]()
Så enig æsj !!! Jeg klarte det men så kom kjøttsmaken og da var det æsjJeg liker heller ikke kjøttsmak i det hele tatt nå. Det smaker blod syns jeg, uansett hvor godt stekt det er. Men kjøttdeig fungerer greit, iallfall i taco. Det smaker jo mest spisskummin. Også rømme da. Mmmm.
Haha ja jeg måtte si det på jobben sånn de vet hvorfor jeg er så innmari dårlig hele tiden og en smule hissig itilleggAbsolutt verdt det når vi er ferdigemen det gjør det ikke mindre slitsomt akkurat nå heller
og når man ikke deler formen med så mange rundt seg, så er det godt å kunne skrike litt ut her at formen er skikkelig crappy
![]()
Jeg blir ikke å ha det til min. Tenker søskenbrett holder.Er det noe poeng med søskenvogn når eldstemann er 2 år og 4 mnd ved termin?![]()