Junijentenes skravletråd :)

Er dere kvalme konstant eller kommer det i bølger? Her kommer det i bølger, men er helt vanvittig når det står på. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut på jobb...

Er dere kvalme konstant eller kommer det i bølger? Her kommer det i bølger, men er helt vanvittig når det står på. Vet ikke hvor lenge jeg holder ut på jobb...
Kvalm hele tida, fra jeg står opp til jeg sovner om kvelden.. Må jeg på do om natta så er jeg kvalm da også... :( men i tillegg til den konstante kvalmen hele tida så kommer "spy-bølgene"..
De to siste dagene har jeg sluppet unna kvalmen på morningene iallefall, og har nytt det så godt jeg kan! :p

Åååååå snart taco dynket ned i rømme !!!!! Jeg liker ikke kjøttsmaken nå :p

Kvalm hele tida, fra jeg står opp til jeg sovner om kvelden.. Må jeg på do om natta så er jeg kvalm da også... :( men i tillegg til den konstante kvalmen hele tida så kommer "spy-bølgene"..
De to siste dagene har jeg sluppet unna kvalmen på morningene iallefall, og har nytt det så godt jeg kan! :p
Ja natten er ille her! Og fra natten til ca 13.00 er grusomt! Bra en liten stund før det blir grusom igjen! Hehehe.. Spydde en gang igår... Har gulpa masse og brekker meg bare.. Men er så verdt det til slutt :)

Jeg sitter å har lyst å bli kvalm.
Haha, da vet jeg at ting er i orden.
Men om det inntreffer så er det i uke 7-8, som de andre gangene.
Har noen uker på meg da.

Det gjorde ikke jeg forrige gang! Alt oksekjøtt var big no no gjennom hele svangerskapet! Fikk skikkelig dårlig smak i munnen av det og ble veldig dårlig!
Bør mye kylling hehe

Jeg liker heller ikke kjøttsmak i det hele tatt nå. Det smaker blod syns jeg, uansett hvor godt stekt det er. Men kjøttdeig fungerer greit, iallfall i taco. Det smaker jo mest spisskummin. Også rømme da. Mmmm.

Ja natten er ille her! Og fra natten til ca 13.00 er grusomt! Bra en liten stund før det blir grusom igjen! Hehehe.. Spydde en gang igår... Har gulpa masse og brekker meg bare.. Men er så verdt det til slutt :)
Absolutt verdt det når vi er ferdige :D men det gjør det ikke mindre slitsomt akkurat nå heller :p og når man ikke deler formen med så mange rundt seg, så er det godt å kunne skrike litt ut her at formen er skikkelig crappy :p

Jeg liker heller ikke kjøttsmak i det hele tatt nå. Det smaker blod syns jeg, uansett hvor godt stekt det er. Men kjøttdeig fungerer greit, iallfall i taco. Det smaker jo mest spisskummin. Også rømme da. Mmmm.
Så enig æsj !!! Jeg klarte det men så kom kjøttsmaken og da var det æsj :p halvt beger rømme og mais på 160 gram kjøttdeig :p hihi !!!!

Sist jeg var gravid klarte jeg ikke taco, bare tanken på krydderet gjorde meg skikkelig dårlig.
Kjenner at jeg ikke har kjempe lyst på det nå heller.

Jeg levde på "skallet" på lyse baguetter i 3 uker..
Sikkelig godt, og jeg drømmer litt om det nå.

Absolutt verdt det når vi er ferdige :D men det gjør det ikke mindre slitsomt akkurat nå heller :p og når man ikke deler formen med så mange rundt seg, så er det godt å kunne skrike litt ut her at formen er skikkelig crappy :p
Haha ja jeg måtte si det på jobben sånn de vet hvorfor jeg er så innmari dårlig hele tiden og en smule hissig itillegg

Nei, er vel på tide å finne senga snart? :p er så håpløst trøtt for tiden! Skal egentlig tilbake på jobb på mandag, men har bedt om å få forlenget sm.. Ser ikke for meg at jeg fungerer på nattevakt i denne formen!

Nå blir det senga snart her ja. :-P kjenner et herpesutbrudd er i anmars på munnen. Irriterende!!! Har slitt med det det siste året, og i år har jeg hatt mange utbrudd. Heldigvis har jeg salve (zovirax) som funker bra. Slipper blemmene, selv om det svir og brenner likevel. Skal få kjøpt kvalmestillende i morgen, nå er jeg så sliten av å være kvalm til alle døgnets tider.

Er så trøtt. Har en liten en som har våknet i 2/3 tiden hver natt denne uka. Nå har han endelig sovnet,vært våken siden 2.. måtte få flaske for å få sove.

Små tassene mine har pyntet huset til Halloween . Har gledet seg i mange uker.. Har ikke feiret det før, men nå har det vært så mye snakk i barnehagen, så da slipper vi ikke unna lenger :p

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp