Junijentenes skravletråd :)

I morgen er den stor dagen! Skal tilbake i jobb etter ett års permisjon og halvt års sykemelding i svangerskapet. Veldig spent! Spesielt siden jeg skal rett inn til sjefen og fortelle at jeg er gravid igen. :D

Jeg skal også ha første dag på jobb i morgen etter 1 år med permisjon, så en mnd hvor jeg har vært permittert! I ny jobb nå da, så det blir jo ekstra spennende!
I hvert fall siden kvalmen har kommet for fullt og lille styrer mye om natten pga tenner!

Jeg skal også ha første dag på jobb i morgen etter 1 år med permisjon, så en mnd hvor jeg har vært permittert! I ny jobb nå da, så det blir jo ekstra spennende!
I hvert fall siden kvalmen har kommet for fullt og lille styrer mye om natten pga tenner!

Så spennende da! Masse lykke til! Jeg gleder meg litt og, for jeg kjenner jeg trenger å komme meg litt ut, og det er jo mindre slitsomt å jobbe enn å være hjemme til tider.
Men kvalmen ja... Gruer meg til det og jobb! Og jeg kan ikke bli sykemeldt heller siden jeg kommer fra ulønnet permisjon.
Tenner her og! To fortenner på vei ut...

Så spennende da! Masse lykke til! Jeg gleder meg litt og, for jeg kjenner jeg trenger å komme meg litt ut, og det er jo mindre slitsomt å jobbe enn å være hjemme til tider.
Men kvalmen ja... Gruer meg til det og jobb! Og jeg kan ikke bli sykemeldt heller siden jeg kommer fra ulønnet permisjon.
Tenner her og! To fortenner på vei ut...

Hehe, snakk om lin hverdag :p
Er den ene på siden av fortennene som kommer her! Bæsja seg ut 2 ganger i dag, i tillegg til utallige andre bæsjebleier.
Du får ha lykke til på jobb i morgen da ;)

Jeg må bare klage min nød i 2 sekunder: jeg blir sprø av de vonde puppene mine!!!! :oops: verre enn den verste pms-puppesprengen jeg har hatt! Jeg er ikke vant med dette her.... :p
Hahaha, eg føler såååå med deg!!!! det er vondt å gå med bh, vondt å gå utan bh. Har oppdaga at sportsbh er tingen for meg da

Hahaha, eg føler såååå med deg!!!! det er vondt å gå med bh, vondt å gå utan bh. Har oppdaga at sportsbh er tingen for meg da
Har måttet gå over til sportsbh jeg og ja. :-P men vet ikke om jeg finner noen som er store nok, snart. Jeg har store pupper fra før, så xl i pierre robert sin serie er egentlig for små nå...

Mikroskopisk blod igjen, men er nok fordi jeg er sår. Ble livredd pga ul så venter på lege på legekontoret mitt ❤️

Har måttet gå over til sportsbh jeg og ja. :-P men vet ikke om jeg finner noen som er store nok, snart. Jeg har store pupper fra før, så xl i pierre robert sin serie er egentlig for små nå...
Skriver under på den! Sliter med å finne store nok som også er behagelig! Kjøpte en ny i forrige uke, trodde jeg kjøpte en til å "vokse" i, den er stram allerede :(

Back
Topp