Blir jo gjerne til at man gjør detSå spennende da! Koselig med en av hver i hvert fall.Jeg også føler det er litt annerledes nå, men samtidig kan det hende jeg overtolker litt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir jo gjerne til at man gjør detSå spennende da! Koselig med en av hver i hvert fall.Jeg også føler det er litt annerledes nå, men samtidig kan det hende jeg overtolker litt.
![]()
Hun hadde nok i alle fall lurt på hva hun skal med en bleieKunne vært gøy å prøve da, mulig hun hadde skjønt at det ikke er til henne. Dørslamring har vi et par ganger om dagen uansett, så det tåler vi.![]()
Kanskje hun må få to pakker den dagen. En med bleie og en med noe annet.Hun hadde nok i alle fall lurt på hva hun skal med en bleiefremtidig bleieskiftarbeider
![]()
Kaaaaaaan jo være greit å gi henne noe ordentlig også ja om dere går for en bleieKanskje hun må få to pakker den dagen. En med bleie og en med noe annet.![]()
Ja, en "sorry for at vi kødda med deg"-ting.Kaaaaaaan jo være greit å gi henne noe ordentlig også ja om dere går for en bleie![]()
God natt!Jeg må kaste inn håndkleet! Er så trøtt, og merker kvalmen blir sterkere jo mer jeg er våken. Men var hyggelig å bli litt mer kjent med dere.![]()
Blir nok flere skravlekvelder etter hvertJeg må kaste inn håndkleet! Er så trøtt, og merker kvalmen blir sterkere jo mer jeg er våken. Men var hyggelig å bli litt mer kjent med dere.![]()
Kan fort bli litt for mye av det gode også ja..Huff jeg klarer ikke ei venninne som er gravid. Alt som kommer ut av munnen hennes reagerer jeg på. Huff og hun prater kun om graviditet. Vil kunne prate om andre ting ogmåtte bare få ut frustrasjon !!
Jepp og er luta lei nå rett og slettKan fort bli litt for mye av det gode også ja..
Forståelig detJepp og er luta lei nå rett og slett![]()
Ikke santForståelig detman bør kunne snakke om andre ting også selv om man er i gravid/baby bobla
![]()
Noen tenker vel at alle gravide er like opphengt i å snakke om alt som skjer i kroppenIkke santblir litt for mye for min del. Hun ble sånn når jeg sa jeg var gravid. Før det tålte ikke jeg det. Håper hun gir seg ellers må jeg si det rett ut at det blir litt for mye for min del
![]()
Er ikke så interessert å høre om hennes symptomer hele tidenNoen tenker vel at alle gravide er like opphengt i å snakke om alt som skjer i kroppen![]()
Du får si fra om det blir for myeEr ikke så interessert å høre om hennes symptomer hele tideneller at hun får så mye oppfølgning etter å ha mistet en gang ... Huff litt lei nå ja
![]()
Gjorde detDu får si fra om det blir for mye![]()
HeheGjorde detmerker jeg er full av hormoner ja
![]()