Junijentenes skravletråd :)

Så spennende da! Koselig med en av hver i hvert fall. :) Jeg også føler det er litt annerledes nå, men samtidig kan det hende jeg overtolker litt. :P
Blir jo gjerne til at man gjør det :p blir spennende å se da hva det er :) hadde vært gøy med en jente syns jeg :)

Kunne vært gøy å prøve da, mulig hun hadde skjønt at det ikke er til henne. Dørslamring har vi et par ganger om dagen uansett, så det tåler vi. :p
Hun hadde nok i alle fall lurt på hva hun skal med en bleie :p fremtidig bleieskiftarbeider :D

Kanskje hun må få to pakker den dagen. En med bleie og en med noe annet. :p
Kaaaaaaan jo være greit å gi henne noe ordentlig også ja om dere går for en bleie :p

Jeg må kaste inn håndkleet! Er så trøtt, og merker kvalmen blir sterkere jo mer jeg er våken. Men var hyggelig å bli litt mer kjent med dere. :)

Jeg må kaste inn håndkleet! Er så trøtt, og merker kvalmen blir sterkere jo mer jeg er våken. Men var hyggelig å bli litt mer kjent med dere. :)
God natt! ;)

Blir nok flere skravlekvelder etter hvert :) sov godt :)

Huff jeg klarer ikke ei venninne som er gravid. Alt som kommer ut av munnen hennes reagerer jeg på. Huff og hun prater kun om graviditet. Vil kunne prate om andre ting og :) måtte bare få ut frustrasjon !!

Huff jeg klarer ikke ei venninne som er gravid. Alt som kommer ut av munnen hennes reagerer jeg på. Huff og hun prater kun om graviditet. Vil kunne prate om andre ting og :) måtte bare få ut frustrasjon !!
Kan fort bli litt for mye av det gode også ja..

Forståelig det :) man bør kunne snakke om andre ting også selv om man er i gravid/baby bobla :)
Ikke sant :) blir litt for mye for min del. Hun ble sånn når jeg sa jeg var gravid. Før det tålte ikke jeg det. Håper hun gir seg ellers må jeg si det rett ut at det blir litt for mye for min del :p

Ikke sant :) blir litt for mye for min del. Hun ble sånn når jeg sa jeg var gravid. Før det tålte ikke jeg det. Håper hun gir seg ellers må jeg si det rett ut at det blir litt for mye for min del :p
Noen tenker vel at alle gravide er like opphengt i å snakke om alt som skjer i kroppen :p

Noen tenker vel at alle gravide er like opphengt i å snakke om alt som skjer i kroppen :p
Er ikke så interessert å høre om hennes symptomer hele tiden :p eller at hun får så mye oppfølgning etter å ha mistet en gang ... Huff litt lei nå ja :)

Er ikke så interessert å høre om hennes symptomer hele tiden :p eller at hun får så mye oppfølgning etter å ha mistet en gang ... Huff litt lei nå ja :)
Du får si fra om det blir for mye :)

Hei damer!

Vil minne dere om forumreglene våre:

"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."

Ha en fortsatt fin dag!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. :flau: har fortalt den store nyheten til pappa og min yngste søster på 14 i dag. Jeg var litt nervøs, men det gikk fint :-) jeg er jo over 30 og har slitt med stoffskiftet, og aldri gitt noe særlig inntrykk av at jeg vil ha barn... så alle hadde på en måte gitt meg opp. Høhø. Men så blir det omsider nå da. Blir å gå høygravid i lillesøster' s konfirmasjon. :iiik:

Back
Topp