Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til og kjøp en du kan ha på det innerste hakket med en gang!Åånei! Må nok snart ut og kjøpe større sjølv då min snart sprekker!
Eg har kjøpt meg amme bh på KappAhl, blei dei største dei hadde uten bøyle eller noko, pleie å kjøpe bh på Change for å få noko som passe, men nå må eg bare kjøpe noko billig framover mens dei vokse ;-) har og ganske store (70 j på Change) så ikkje lett å finna ;-)Har måttet gå over til sportsbh jeg og ja.men vet ikke om jeg finner noen som er store nok, snart. Jeg har store pupper fra før, så xl i pierre robert sin serie er egentlig for små nå...
Spennende! Lykke tilSitter og venter hos gyn. Og selv om alt mest sannsynlig er ok er det skikkelig nervepirrende!!
TakkSpennende! Lykke til![]()
Fantastisk!!Takkvar et bankende hjerte der <3
For kvalme?Har såå lyst å ta ingefær tabletter. Men tør ikke. Skal visst være trygt men sist jeg tok var dagen før blødningene... :/
Hørtes veldig godt ut, men har så lyst å drikka julebrus til det men det er ALT for søttHerregud så godt det er med pepperkaker![]()
For kvalme?
Jeg fikk postafen av legen min, og det syns jeg fungerer ganske greitikke tatt noe på to dager nå, men tok det hver dag forrige uke..
![]()
Hørtes veldig godt ut, men har så lyst å drikka julebrus til det men det er ALT for søtttrur eg må prøva pepperkaker i måro
![]()
Prøvde brusen i går, endte i katastrofe :-/ håpe da komme seg te me nærme oss jul for eg hadde tenkt å kosa meg med ei flaska på julaftoJeg kjøpte begge deler. Herregud for en nytelse haha! Merker jeg i større grad digger det som jeg syns er godt nå som jeg er gravidsitter å trykker innpå bamsechips as we speak..
Du kan google postafenFor kvalme jafikk phenergan av en lege som ikke var min lege. Kastet di i søpla når jeg lege bakpå. Gravide var ikke anbefalt å ta dem. Pluss det var rød trekant på. Nå som legen min er på plass igjen kan jeg jo høre om postafen da
![]()
Kjapt googlesøk viser forøvrig at phenergan ofte ikke gir en god effekt for svangerskapskvalme.. Afipran er også en av de godkjente legemidlene for gravide og ammendeFor kvalme jafikk phenergan av en lege som ikke var min lege. Kastet di i søpla når jeg lege bakpå. Gravide var ikke anbefalt å ta dem. Pluss det var rød trekant på. Nå som legen min er på plass igjen kan jeg jo høre om postafen da
![]()