Junijentenes skravletråd :)

Da har jeg bestilt ultralyd :D 19 November... Gud det føles lenge til... Vil da være 11+2 :p

Har måttet gå over til sportsbh jeg og ja. :p men vet ikke om jeg finner noen som er store nok, snart. Jeg har store pupper fra før, så xl i pierre robert sin serie er egentlig for små nå...
Eg har kjøpt meg amme bh på KappAhl, blei dei største dei hadde uten bøyle eller noko, pleie å kjøpe bh på Change for å få noko som passe, men nå må eg bare kjøpe noko billig framover mens dei vokse ;-) har og ganske store (70 j på Change) så ikkje lett å finna ;-)

Sitter og venter hos gyn. Og selv om alt mest sannsynlig er ok er det skikkelig nervepirrende!!

Jeg ligger på sofaen og har akkurat fått i meg litt mat :D blir vel en liten film før jeg henter S på skolen og reiser til manuellterapeuten med han! :)

Dagens tips fra meg: mistenker du en baby med skeivhet eller låsninger - ikke gi deg sjøl om både lege og helsestasjon avfeier med at du er ung og dum!
Takket være det så var sønnen vår 4 år da de fant ut at han hadde låsninger og synlig skeivhet i rygg og nakke, og han har fortsatt behandlinger nå etter to år :(

Har såå lyst å ta ingefær tabletter. Men tør ikke. Skal visst være trygt men sist jeg tok var dagen før blødningene... :/

Har såå lyst å ta ingefær tabletter. Men tør ikke. Skal visst være trygt men sist jeg tok var dagen før blødningene... :/
For kvalme?
Jeg fikk postafen av legen min, og det syns jeg fungerer ganske greit :) ikke tatt noe på to dager nå, men tok det hver dag forrige uke.. :)

For kvalme?
Jeg fikk postafen av legen min, og det syns jeg fungerer ganske greit :) ikke tatt noe på to dager nå, men tok det hver dag forrige uke.. :)

For kvalme ja :) fikk phenergan av en lege som ikke var min lege. Kastet di i søpla når jeg lege bakpå. Gravide var ikke anbefalt å ta dem. Pluss det var rød trekant på. Nå som legen min er på plass igjen kan jeg jo høre om postafen da :)

Hørtes veldig godt ut, men har så lyst å drikka julebrus til det men det er ALT for søtt :p trur eg må prøva pepperkaker i måro :)

Jeg kjøpte begge deler. Herregud for en nytelse haha! Merker jeg i større grad digger det som jeg syns er godt nå som jeg er gravid :D sitter å trykker innpå bamsechips as we speak..

Jeg kjøpte begge deler. Herregud for en nytelse haha! Merker jeg i større grad digger det som jeg syns er godt nå som jeg er gravid :D sitter å trykker innpå bamsechips as we speak..
Prøvde brusen i går, endte i katastrofe :-/ håpe da komme seg te me nærme oss jul for eg hadde tenkt å kosa meg med ei flaska på julafto :-)
Men pepperkaker går heilt sikkert fint, må få tak i den røde boksen for dei syns eg e best :-)

For kvalme ja :) fikk phenergan av en lege som ikke var min lege. Kastet di i søpla når jeg lege bakpå. Gravide var ikke anbefalt å ta dem. Pluss det var rød trekant på. Nå som legen min er på plass igjen kan jeg jo høre om postafen da :)
Du kan google postafen :) det er reseptfritt, men etter det jeg har forstått et av de eneste kvalmestillende vi gravide kan ta.. Det står i pakningsvedlegget at gravide ikke anbefales å ta det uten kontakt med lege, men det er visst fordi det er reseptfritt og for at legen skal vite hvordan helsa til den gravide er, og hvilke medikamenter som tas :)

Kjapt googlesøk viser forøvrig at phenergan ofte ikke gir en god effekt for svangerskapskvalme.. Afipran er også en av de godkjente legemidlene for gravide og ammende :) (denne brukes også for de som sliter med melkeproduksjonen :p )

Back
Topp