Junijentenes skravletråd :)

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. :flau: har fortalt den store nyheten til pappa og min yngste søster på 14 i dag. Jeg var litt nervøs, men det gikk fint :-) jeg er jo over 30 og har slitt med stoffskiftet, og aldri gitt noe særlig inntrykk av at jeg vil ha barn... så alle hadde på en måte gitt meg opp. Høhø. Men så blir det omsider nå da. Blir å gå høygravid i lillesøster' s konfirmasjon. :iiik:
Jeg er høygravid i lillebrors konfirmasjon :p

Jeg er høygravid i lillebrors konfirmasjon :p
Jeg også! Kom først på d nå! ;) (min far har fått barn på sine gamle dager, så har en lillebror på 14 og en lillesøster på snart 13! ;) har og en storesøster som straks blir 39... Snakk om å være småbarnsforelder hele livet! Ikke min kopp te ;) )

Jeg også! Kom først på d nå! ;) (min far har fått barn på sine gamle dager, så har en lillebror på 14 og en lillesøster på snart 13! ;) har og en storesøster som straks blir 39... Snakk om å være småbarnsforelder hele livet! Ikke min kopp te ;) )
Godt spredd med andre ord :p 19 år mellom meg og minstebror!

Jeg er fadder til ei som konfirmeres i begynnelsen av juni, så jeg tenker at hun får kort fra babyen med spørsmål om å være fadder. :)
Så koselig :D

He he! Ja, hver sin smak! Men sikkert hyggelig!! :)

I min nærmeste slekt har far T som har datter A blitt pappa på nytt i høy alder
Så nå har datter A barn som er eldre enn sitt nye søsken.
Litt rart, men de barna er gode lekekamerater. ;)

Slik e d faktisk m min datters storebror... (Gud, d høres ut som jeg har en virkelig rotete familie.... Men dette er altså x t min første barnefar sitt rot... Han mor har mange søsken m veldig mange fedre... Så min datters storebror har en tante som er syv år yngre enn seg... Han har også tre yngre søstre der ingen har samme far... Hans mor har tre barn m tre ulike og hans far har to barn m to ulike mødre...)

Takk Gud for at min nye har en familie der foreldrene fortsatt er gift og han ikke har barn fra før!! ;) :) :)

Den følelsen når du skikkelig får røpa svangerskapet! Min stemor spurte meg rett ut om vi planla flere, jeg svarte at vi ikke stresset. Hun så det TVERS igjennom meg at det ikke stemte heeelt! :p jaja... Da vet de det også!:p

Skal i to konfirmasjonen i år! Så blir høygravid da ja :)
Forrige gang var vi i bryllup 2 uker før termin og jeg holdt ut hele kvelden på høye hæler og hadde også ansvar for gavene. Satser på at formen er like fin denne gangen ;)

Da var kveldens liste med tilganger til skjult sendt inn :) er stuptrøtt og vurderer nesten senga allerede :p

I morgen er den stor dagen! Skal tilbake i jobb etter ett års permisjon og halvt års sykemelding i svangerskapet. Veldig spent! Spesielt siden jeg skal rett inn til sjefen og fortelle at jeg er gravid igen. :D

I morgen er den stor dagen! Skal tilbake i jobb etter ett års permisjon og halvt års sykemelding i svangerskapet. Veldig spent! Spesielt siden jeg skal rett inn til sjefen og fortelle at jeg er gravid igen. :D
Du får ha en fin dag på jobb da, satser på formen ikke er så verst :)

Du får ha en fin dag på jobb da, satser på formen ikke er så verst :)
Tusen takk! Håper det.. Jeg har blitt så kvalm i løpet av helga, men det kan også komme av at jeg har hatt begge barna mye alene siden torsdag. Jeg tenker at det vil bli lettere å være 6,5 time på jobb enn å være hjemme med minstejenta. ;)

Tusen takk! Håper det.. Jeg har blitt så kvalm i løpet av helga, men det kan også komme av at jeg har hatt begge barna mye alene siden torsdag. Jeg tenker at det vil bli lettere å være 6,5 time på jobb enn å være hjemme med minstejenta. ;)
Ja, det krever jo en del å ta seg av disse barna :p

Ja, det krever jo en del å ta seg av disse barna :p
Det gjør det altså.. Jeg får litt angst innimellom når jeg tenker på at vi skal føye til enda et i denne suppa. :P Skal innrømme aj jeg har vært inne på tanken om å ta abort, men med en gang jeg ser for meg tiden etterpå blir jeg så lei meg og skjønner jo at jeg ikke vil kunne leve med det. Så vi får bare gjøre så godt vi kan. Og jeg krever at mannen skal sterilisere seg etterpå! :D :D

Det gjør det altså.. Jeg får litt angst innimellom når jeg tenker på at vi skal føye til enda et i denne suppa. :P Skal innrømme aj jeg har vært inne på tanken om å ta abort, men med en gang jeg ser for meg tiden etterpå blir jeg så lei meg og skjønner jo at jeg ikke vil kunne leve med det. Så vi får bare gjøre så godt vi kan. Og jeg krever at mannen skal sterilisere seg etterpå! :D :D
Jeg har også krevd snipping etterpå! To holder for vår del :p

Back
Topp