Junijentenes skravletråd :)

Ja, sjekk den festa tråden på generelt :) du må også "melde deg på" i den tråden.

Aha. :) Jeg har tydeligvis hoppet over den linja. :P
Jeg tenkte jeg skulle melde meg på om jeg ser at det går bra...

Ble til at jeg fikk i meg en klementin. Er tydeligvis veldig påvirket av all julegodtet i butikken for tiden. Men var veldig godt da! :)

Aha. :) Jeg har tydeligvis hoppet over den linja. :P
Jeg tenkte jeg skulle melde meg på om jeg ser at det går bra...

Ble til at jeg fikk i meg en klementin. Er tydeligvis veldig påvirket av all julegodtet i butikken for tiden. Men var veldig godt da! :)
Klementiner har jeg også fått i meg denne uken :D nam nam!

Klementiner har jeg også fått i meg denne uken :D nam nam!

Kjøpte mine første i sted. Kanskje litt sure, men veldig forfriskende. :)
Kjenner at jeg fyser å mer saftige ting i dette svangerkapet, sånn som søte druer, klementiner og melon! Ikke så mye salt, sånn som det har vært før med jentene. Enda et tegn på en gutt kanskje?? :P

Eller et lite babyplagg.. :)
Ja, kanskje det. :) Har så lyst til å si det nååå.

Hun vet litt om hvordan babyer lages, og tidlig i høst fortalte hun at hun er storesøster til nabogutten. Jeg spør hvordan det blir hvis hun skal bli storesøster her hjemme en gang. Da får hun store øyne og roper "Neimen mamma, har du LAGT EGG?" :P

• Liker
Reactions: BMC
Kjøpte mine første i sted. Kanskje litt sure, men veldig forfriskende. :)
Kjenner at jeg fyser å mer saftige ting i dette svangerkapet, sånn som søte druer, klementiner og melon! Ikke så mye salt, sånn som det har vært før med jentene. Enda et tegn på en gutt kanskje?? :P
Jeg digga sure ting sist (gutt), denne gangen går det mer på salt (salt lakris osv).

Ja, kanskje det. :) Har så lyst til å si det nååå.

Hun vet litt om hvordan babyer lages, og tidlig i høst fortalte hun at hun er storesøster til nabogutten. Jeg spør hvordan det blir hvis hun skal bli storesøster her hjemme en gang. Da får hun store øyne og roper "Neimen mamma, har du LAGT EGG?" :p

Skjønner godt at du vil fortelle det. Jeg fortalte det ganske tidlig til storesøster forige gang, men nå som hun er så stor og skjønner så mye så tørr jeg ikke. For hun kommer garantert til å fortelle det til ALLE, spesielt barnehagen, og da går sladderet i bygda. :D

Jeg digga sure ting sist (gutt), denne gangen går det mer på salt (salt lakris osv).

Sure ting... Druer og klementin er jo litt surt. Selv om jeg synes det smaker mer søtt enn ellers. Liker ikke druer så godt til vanlig, for jeg synes det blir altfor surt.
Og salt lakris var jeg veldig glad i med jentene!

Skjønner godt at du vil fortelle det. Jeg fortalte det ganske tidlig til storesøster forige gang, men nå som hun er så stor og skjønner så mye så tørr jeg ikke. For hun kommer garantert til å fortelle det til ALLE, spesielt barnehagen, og da går sladderet i bygda. :D
Er det som kommer til å skje her også når vi forteller. :p

Er det som kommer til å skje her også når vi forteller. :p

Du får fortelle hvordan du gjør det etterhvert. :)
Synes en liten gave i kalenderen var en koselig ide hvert fall!

Sure ting... Druer og klementin er jo litt surt. Selv om jeg synes det smaker mer søtt enn ellers. Liker ikke druer så godt til vanlig, for jeg synes det blir altfor surt.
Og salt lakris var jeg veldig glad i med jentene!
Jeg blir faktisk sjokkert om det er gutt denne gangen, for det er så forskjell fra sist! Var ikke kvalm sist, ikke slik som dette i alle fall.

Du får fortelle hvordan du gjør det etterhvert. :)
Synes en liten gave i kalenderen var en koselig ide hvert fall!
Ja, tenker at vi må gjøre litt stas på kommende storesøster, hun er jo foreløpig enebarn og bærer preg av det, hehe. ;)

Jeg blir faktisk sjokkert om det er gutt denne gangen, for det er så forskjell fra sist! Var ikke kvalm sist, ikke slik som dette i alle fall.

Så spennende da! Koselig med en av hver i hvert fall. :) Jeg også føler det er litt annerledes nå, men samtidig kan det hende jeg overtolker litt. :P

Back
Topp