Freya
Elsker forumet
Flaske kanskje, smokk kommer hun til å ville bruke sjøl.![]()
Eller et lite babyplagg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaske kanskje, smokk kommer hun til å ville bruke sjøl.![]()
Ja, sjekk den festa tråden på genereltdu må også "melde deg på" i den tråden.
Haha, ser for meg en stykk dødsfornærma fireåring som tramper inn på rommet og slamrer med døraEller en bleie?![]()
HahahaHaha, ser for meg en stykk dødsfornærma fireåring som tramper inn på rommet og slamrer med døra![]()
Klementiner har jeg også fått i meg denne ukenAha.Jeg har tydeligvis hoppet over den linja.
![]()
Jeg tenkte jeg skulle melde meg på om jeg ser at det går bra...
Ble til at jeg fikk i meg en klementin. Er tydeligvis veldig påvirket av all julegodtet i butikken for tiden. Men var veldig godt da!![]()
Veldig fin! Har du link?
Klementiner har jeg også fått i meg denne ukennam nam!
Ja, kanskje det.Eller et lite babyplagg..![]()
Jeg digga sure ting sist (gutt), denne gangen går det mer på salt (salt lakris osv).Kjøpte mine første i sted. Kanskje litt sure, men veldig forfriskende.![]()
Kjenner at jeg fyser å mer saftige ting i dette svangerkapet, sånn som søte druer, klementiner og melon! Ikke så mye salt, sånn som det har vært før med jentene. Enda et tegn på en gutt kanskje??![]()
Ja, kanskje det.Har så lyst til å si det nååå.
Hun vet litt om hvordan babyer lages, og tidlig i høst fortalte hun at hun er storesøster til nabogutten. Jeg spør hvordan det blir hvis hun skal bli storesøster her hjemme en gang. Da får hun store øyne og roper "Neimen mamma, har du LAGT EGG?"![]()
Jeg digga sure ting sist (gutt), denne gangen går det mer på salt (salt lakris osv).
Er det som kommer til å skje her også når vi forteller.Skjønner godt at du vil fortelle det. Jeg fortalte det ganske tidlig til storesøster forige gang, men nå som hun er så stor og skjønner så mye så tørr jeg ikke. For hun kommer garantert til å fortelle det til ALLE, spesielt barnehagen, og da går sladderet i bygda.![]()
Er det som kommer til å skje her også når vi forteller.![]()
Jeg blir faktisk sjokkert om det er gutt denne gangen, for det er så forskjell fra sist! Var ikke kvalm sist, ikke slik som dette i alle fall.Sure ting... Druer og klementin er jo litt surt. Selv om jeg synes det smaker mer søtt enn ellers. Liker ikke druer så godt til vanlig, for jeg synes det blir altfor surt.
Og salt lakris var jeg veldig glad i med jentene!
Ja, tenker at vi må gjøre litt stas på kommende storesøster, hun er jo foreløpig enebarn og bærer preg av det, hehe.Du får fortelle hvordan du gjør det etterhvert.![]()
Synes en liten gave i kalenderen var en koselig ide hvert fall!
Jeg blir faktisk sjokkert om det er gutt denne gangen, for det er så forskjell fra sist! Var ikke kvalm sist, ikke slik som dette i alle fall.
Kunne vært gøy å prøve da, mulig hun hadde skjønt at det ikke er til henne. Dørslamring har vi et par ganger om dagen uansett, så det tåler vi.Hahahakanke skjønne hvorfor
![]()
![]()
hehe!