Junijentenes skravletråd :)

Jeg er gravid for fjerde gang mistet to ganger før vi fikk vår kjære putt i April 2012. Å herregud som alt lukter! Hadde det ikke slik forrige gang jeg blir uvel av å gå på kjøpesenteret da det er så mange forskjellige lukter. Er det fler som har det slik allerede i uke 4? Tror terminen min er 12 Juni :)

Jeg er gravid for fjerde gang mistet to ganger før vi fikk vår kjære putt i April 2012. Å herregud som alt lukter! Hadde det ikke slik forrige gang jeg blir uvel av å gå på kjøpesenteret da det er så mange forskjellige lukter. Er det fler som har det slik allerede i uke 4? Tror terminen min er 12 Juni :)

Nei lite symptomer enda :) Men er bare 4+1 da.

Tja, ikke så veldig ennå, men har blitt litt bedre. Men er veldig var for lukter, de gjør meg kvalm. Kan ikke bruke parfyme for eksempel.

Gratulerer med ny spire :-) jeg er i uke 6 nå, og begynte å få symptomer allerede før jeg testet positivt i uke 4!! Og i går kveld spydde jeg... blæh! Skal ekstremt mye til før jeg spyr, samme hvor kvalm jeg er. Håper det roer seg fort :p

Gratulerer! :)
Jeg forble var på lukter etter jeg gikk gravid med S, grusomt! :p
Heldigvis ikke værre ennå, men er kvalm! :p håper kvalmen kan holde seg unna litt lengre så jeg kan klare å holde det skjult bittelitt lengre :p

Hehe, på den ene testen jeg hsr samlet det seg opp litt farge i enden på testen, så når sambo så på den så så han 3 streker. Da trodde han at det betydde tvillinger og ble likblek :hilarious:

Hehe, på den ene testen jeg hsr samlet det seg opp litt farge i enden på testen, så når sambo så på den så så han 3 streker. Da trodde han at det betydde tvillinger og ble likblek :hilarious:
Haha! Kan tenke meg han blei bleik da ja!:p

Håper på å få tusle meg inn her i løpet av imorgen om blodprøven er fin!!! :)

Håper på å få tusle meg inn her i løpet av imorgen om blodprøven er fin!!! :)
Du SKAL komme inn hit til oss!! :D
Jeg tok sjansen og hoppa inn med begge føtter i dag ;)

Heisann :) Er der noen av dere som kan anbefale en god ansiktskrem ? Har blitt så utrolig tørr i ansikter :o

Æææ... fikk plutselig vondt ved høyre eggstokk når jeg nøys her.. gikk over med engang da. Rart hvordan kroppen blir så fort den er gravid! Hele kroppen blir så rar...:o

Æææ... fikk plutselig vondt ved høyre eggstokk når jeg nøys her.. gikk over med engang da. Rart hvordan kroppen blir så fort den er gravid! Hele kroppen blir så rar...:o
Jeg hadde sykt vondt i venstre eggstokk istad... :o og mens-smerter i magen og korsrygg... Ugh!

Jeg hadde sykt vondt i venstre eggstokk istad... :o og mens-smerter i magen og korsrygg... Ugh!
Æsj disse kroppene altså! Bare det går bra med spirene så får vi tåle litt vondter:D

Æsj disse kroppene altså! Bare det går bra med spirene så får vi tåle litt vondter:D
Ja så lenge de klorer seg fast så skal jeg takle smerter og vondter ;)

Vært ekstremt opptatt de siste dagene, så ikke vært innom her. Herlighet så mange nye tråder :o blir å bruke hele natten på å lese meg opp :p

God morgen damer! Endelig fri så våkne eg av meg sjøl før fuglane fise :-p vært ei urolig natt igrunn.

Først måtte eg stå opp for å eta ett par timar etter eg hadde lagt meg e så sulten heile tida!
Og for 3 timer siden sparka eg bokstavelig talt mannen ut av senga... Hehehe... Men eg prøvde å redda han! ;-) begynne visst å kreva stor plass allerede :-p

Ellers har eg ein del murringer og e småkvalm så eg må vel finna meg nåke mat tenke eg

God morgen damer! Endelig fri så våkne eg av meg sjøl før fuglane fise :-p vært ei urolig natt igrunn.

Først måtte eg stå opp for å eta ett par timar etter eg hadde lagt meg e så sulten heile tida!
Og for 3 timer siden sparka eg bokstavelig talt mannen ut av senga... Hehehe... Men eg prøvde å redda han! ;-) begynne visst å kreva stor plass allerede :-p

Ellers har eg ein del murringer og e småkvalm så eg må vel finna meg nåke mat tenke eg

God morgen :) aktiv natt du! :p

Sover dere på magen nå jenter? Jeg legger meg bevisst på magen fordi jeg vet at det ikke er så lenge til det ikke går lenger :p

God morgen :) aktiv natt du! :p

Sover dere på magen nå jenter? Jeg legger meg bevisst på magen fordi jeg vet at det ikke er så lenge til det ikke går lenger :p
Jeg sover alltid på siden, har aldri klart å sove på magen. Men nyter at jeg kan snu meg rundt i senga uten å bruke 5 minutter på det :p

Back
Topp