Da nyter du den ogsåStore planer om det
Når er også en av de få skravletidene jeg har i dagene som kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da nyter du den ogsåStore planer om det
Store planer om å gjøre detKos dere på ferie![]()
Og så er det stille akkurat nå jeg har tid til å skravle....Bare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Jeg står jevnt og trutt i fare for å spamme i dag
Ja det her helt sinnsykt. Må jo begynne å tenke på å finne frem julpynten snartEr skremmende hvor fort det går![]()
Flink du er til å rydde i skapeneDa var alle kb sine klær flyttet og lagt sammen
En søppelsekk med klær i 8-10 år lagt ut fir salg
Nå gjenstår bare mine og mannen sine.....
Hihi.. virkelig barndomsminnerBarndomsminner....![]()
Og grusomt surt.
Jeg endte med å kutte av min og gi resten til guttungen. Ungene spiser rabarbra med stor iver...
Dyppet i masse sukkerHihi.. virkelig barndomsminner![]()
Var det koselig med besøk? Vi har hatt besøk av ett vennepar m/fam. Koset oss mye i solaNu har vi ryddet, støvsuget og vasket. Vi gjør klar kaffe og har brutt opp sjokolade i skål. Så nu venter vi besøk fra min søster og mannen hennes![]()
Ja i dag har jeg passet på å drukket mye.. så ingen hodepine endaHåper du er i bedre form idag![]()
Veldig stille i dag... kun 5 sider på app på 5tBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Ja. Det er nettopp det som er dumtOg så er det stille akkurat nå jeg har tid til å skravle....![]()
Vi skulle ikke mye, kun i butikken og hvert litt hos naboen.Ja håper jeg åvi gleder oss
Hva skal dere da?
Da får du skravle litt ogsåStore planer om det
Ja myyyye sukker. Du greier ikke overdriveDyppet i masse sukker
Ja har vært veldig stille i helgenBare dumt for den skravlinga at her er så innmari stille.
Hihi.. virkelig barndomsminner![]()
Men i minnet var det ikke så surt, selv om jeg dyppet i sukker som bare det....Dyppet i masse sukker
Vært stille hele dagenOg så er det stille akkurat nå jeg har tid til å skravle....![]()
Med sukker er bestNja, noe blir spist med sukker. Kanskje koke noe syltetøy, kompott eller suppe, tenker jeg
Yey hurra for detJa det her helt sinnsykt. Må jo begynne å tenke på å finne frem julpynten snart![]()