Juni - skravletråden

Jeg kjente jeg ble så glad når storesøster hadde vendt seg til å ikke sove på dagtid for da var clue å bare holde henne våken så ville leggingen gå relativt greit.
Har ikke savnet å måtte planlegge alle dagluren og forandringene de opplever, hvor mange lurer de skal ha og hva som er det sendte de kan sove før legging..
Tidligere har alt vært greit så lenge lillebror ikke har sovet til lengre enn til halv 5, men de siste kveldene har han vært så vanskelig å legge og han har ikke vært trøtt når han pleier. Tror det er på tide å flytte den siste dagluren -.-
Litt av en kabal denne sovingen:)
Er så deilig når de slutter å sove!

Sovna fra strikke og skravlekvelden min egentlig, men jeg har da fått det ned i 175 masker på pinnen og med det under 6 timer beregnet strikketid igjen. Det er jo ikke reelt slik at jeg blir ferdig på 6 timer, for jeg skravler, går på do, ammer, spiser, surfer på nett etc innimellom, men altså.... jeg skal da helst bli ferdig i løpet av et par uker likevel.
Du klarer det nok i tide:D

Vi kom frem ca kl 15:30 til feriehuset.
Lagde middag og spiste.

Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.

Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten :)

Lagde middag og spiste.

Nå er de 3 andre voksene dratt for å se på fasilitetene sammen med de 4 store barna.
Jeg ble beordret til å være tilbake for å legge lille U og slappe av siden jeg så sliten ut.

Har ryddet litt på kjøkkenet og noen leker som lå utover, og nå sitter jeg helt avslappet i sofaen og nyter stillheten :)
Kos deg med stillheten

Litt av en kabal denne sovingen:)
Er så deilig når de slutter å sove!

Ja gleder meg allerede, selv om det er ganske lenge til det blir et alternativ å kutte dagsoving :P
Men, er utrolig koselig når poden bare sovner på fanget mitt eller i sjalet og jeg bare kan kose med ham. :joyful:

Lagde middag og spiste.

Kos dere på ferie :-)

Back
Topp