Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte leMå finne på noe i alle fall. For den forventningen, den lille hånden, strakte seg så forventningsfull mot det alle andre fikk....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte leMå finne på noe i alle fall. For den forventningen, den lille hånden, strakte seg så forventningsfull mot det alle andre fikk....
Putter du hele fruktbiter nedi?Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte ledet er vanvittig. Veldig glad i å smake på alt.
Den her hadde kjøleelementJa
Vi har en fra eva solo men skulle kanskje hatt noe i plastikk etterhvert også![]()
Hurra for emDet var litt gøy å se altså
Hello det er EM !
Nja blir vel helt greitDet hørtes jo fint ut![]()
jaSer du på fotball?
Fotball velEm i hva da?
Hun spreller av synet av grøtpakken her...Hadde du sett det blikket og den febrilske jenta når babyfeederen er i synsfeltet hadde du måtte ledet er vanvittig. Veldig glad i å smake på alt.
De har sett grusomme meg 2 til pizzaen i dag. Så alt med minions i var visst bra...Spennende. Hva er favoritten?
Flink du erDa blir det litt husarbeid før mat og sofa. Hva gjør dere andre i kveld?
Ja det er herlig!Puh! Er jammen godt når man kan legge beina høyt etter en aktiv dag![]()
Det er jeg helt enig i! Syns det er ganske deilig daGikk nettopp opp for meg... er jo kun 5 dager igjen av denne mndgår fort... syntes jo vi nettopp begynte med juni..
Og hadde hun prøvd å si ifra?Selvfølgelig.
Gjorde det før vi dro
Huff stakkars!Helt sært og rett og slett for vondt på en måte. Jeg måtte bare legge snuppa.
Hun har jo vist interesse for mat lenge, vanskelig å spise når hun ser på deg og følger maten med blikket...
Men så satt jeg her med henne på fanget og mellomste hadde en pose smash-kuler. Strakk de til broren som tok noen, jeg fikk, hun selv tok. Posen frem og tilbake. Og så den lille hånden til min halvt år gamle datter som strakte seg etter posen og øyne som viser at hun vil også ha.... Rett for den lille hånden når posen nappes den bort. "du er for liten."
Vi må kjøpe sånne maispinner for baby tror jeg... For det er ikke rettferdig at alle andre får, og den som har mest interesse av alle for ting man kan spise ikke får..
Hun spiser da maisgrøt, så hun kan sikkert spise sånne pinner også. Fra seks mnd.
Og i dag er hun seks mnd.
Var det noe spennende på tv?Kb hos en kompis,mannen jobber litt,jeg sr på tv
Huff ja mye rart de viser på tv og mye rart de finner påMye rart de sender på TVvi så akkurat på hele Norge bygger
minutt for minutt. De bygger Norge i minecraft
![]()
Ja santHuff ja mye rart de viser på tv og mye rart de finner på![]()
Nei.Og hadde hun prøvd å si ifra?
JaPutter du hele fruktbiter nedi?
Ja er nok mest praktisk når snuppa vil ta drikke også.Plastikk som ikke knuser er helt nødvendig her i huset hvertfall