Juni - skravletråden

Vagt optimistiske tegn i dag. Men må vente på nye undersøkelser før vi ser hvilken vei dette egentlig går.
De tok ikke ct i går. Muligens ikke før i morgen. Det er jo helg. Vente og se om antibiotika, drikke og tid får infeksjonen til å gå over. Få blodtilførsel til tarmen og se om den begynner å virke.
Håper det går den veien dere ønsker, at hun slipper operasjon og stomi. Men, det finnes flere som lever godt med stomi, og egne støttegrupper:) det vil helst gå bra.

Da var alle kb sine klær flyttet og lagt sammen
En søppelsekk med klær i 8-10 år lagt ut fir salg

Nå gjenstår bare mine og mannen sine.....

Nu har vi ryddet, støvsuget og vasket. Vi gjør klar kaffe og har brutt opp sjokolade i skål. Så nu venter vi besøk fra min søster og mannen hennes :)

Håper det går den veien dere ønsker, at hun slipper operasjon og stomi. Men, det finnes flere som lever godt med stomi, og egne støttegrupper:) det vil helst gå bra.
Ja, jeg vet man kan leve fint med det.

Men hun ser, logisk nok, ikke helt lyst på det da. Og har liksom nok med alle de andre diagnosene sine. Oddsene er oftest ikke på hennes side når det kommer til helse, men vi håper idet lengste at det går bra denne gangen

Barndomsminner....
6450e77c75e12756bfd9f3746124b4e1

Og grusomt surt.

Jeg endte med å kutte av min og gi resten til guttungen. Ungene spiser rabarbra med stor iver...

Helt sært og rett og slett for vondt på en måte. Jeg måtte bare legge snuppa.

Hun har jo vist interesse for mat lenge, vanskelig å spise når hun ser på deg og følger maten med blikket...

Men så satt jeg her med henne på fanget og mellomste hadde en pose smash-kuler. Strakk de til broren som tok noen, jeg fikk, hun selv tok. Posen frem og tilbake. Og så den lille hånden til min halvt år gamle datter som strakte seg etter posen og øyne som viser at hun vil også ha.... Rett for den lille hånden når posen nappes den bort. "du er for liten."

Vi må kjøpe sånne maispinner for baby tror jeg... For det er ikke rettferdig at alle andre får, og den som har mest interesse av alle for ting man kan spise ikke får..

Hun spiser da maisgrøt, så hun kan sikkert spise sånne pinner også. Fra seks mnd.
Og i dag er hun seks mnd.
Disse maispinnene kan hun sikkert spise:)
Eller frukt i babyfeeder?

Det er det mest positive, de blir eventuelt til etter fødsel så ved en fødsel har vi barnevakt :p

Og ja koselig for mannen og Amina, samtidig som de vil føle at jeg ikke skal gjøre noe såpass nærme termin og etter fødsel :p
Veldig kjekt med både barnevakt og hjelp før og etter fødsel:D

Back
Topp