Nei. Et godt stykke igjen desverre.Er du ferdig med pleddet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Et godt stykke igjen desverre.Er du ferdig med pleddet?
Det er viktig med noen få slike stunder. Før vi fikk barn var vi enige om å ha minst ei helg i året til bare hverandreHar enda ikke hatt skikkelig tid til hverandre. Får ta oss en kjæreste tur til trondheim snart. Men ha med svigermor som barnevakt
Var det jeg tenkte påHar på hva? Pop cornet?
Salt
God dagGod natt damer
Hehe, den der helst ikke skjønner jeg godtHoho! Off ja du får vel kjenne på det ofte
Har en kusine på 15, får stadig melding fra henne "jeg flytter inn hos dere, mamma og pappa er så teite"
Jeg tenker "helst ikke" hahaha
Det er veldig greit å ha detJa kan være greit å ha litt orden i hus også.. vi har ryddet tidligere i dag
Har mye igjen jeg men sånn er det når man endrer på garderobeløsningenHoho det gjorde jeg tidligere idag har litt igjen da
Alt bra?God dag
Ja det er det..Lettest om kvelden
Er kjedelig når det er lite tid til å få fremgangNei. Et godt stykke igjen desverre.
Det er veldig kjedelig.Ååå det er så kjedelig å legge sammen klær
Blir jo ikke bare oss, men får i det minste kvelden for oss selvDet er viktig med noen få slike stunder. Før vi fikk barn var vi enige om å ha minst ei helg i året til bare hverandre
Nei det er jo selvsagt ikke noe man foretrekkerKrysser alt jeg har jeg også.
Jeg vet man fint kan leve med pose.
Det er bare ikke det man har lyst til. Ikke en 5-6 timers operasjon heller.
Håper de tar ny ct i dag. Og at den viser bedring.
Men jeg vet ikke. Vet virkelig ikke.
Så dumt daLenge til begge deler
Vagt optimistiske tegn i dag. Men må vente på nye undersøkelser før vi ser hvilken vei dette egentlig går.Nei det er jo selvsagt ikke noe man foretrekker
Lykke til!
Ok, da må dere på ny rundeDe hadde bare igjen en PK med noe av det vi skulle
Godt å høreHe he lever fint med å være rar
Satser på detBlir nok mange fornøyde barn i bursdag da
Er skremmende hvor fort det gårGikk nettopp opp for meg... er jo kun 5 dager igjen av denne mnd går fort... syntes jo vi nettopp begynte med juni..