Juni - skravletråden

Typisk fredag...:)
Har du falt langt?
19. plass

Litt risky plassering.... (Sannelig ikke sikker, før har Tamara formulert topp 10 og topp 20 (eller over x antall innlegg) men nå over 20. plass vil det da si topp 19 egentlig så jeg er på siste kvalifiserende i den kategorien?)

Ja, mamma ble innlagt fra legevakta tirsdag kveld med alvorlig infekjson i tykktamen, uten at jeg har fått noe veldig spesifikke diagnoser. Tror det dels kommer av at de ikke helt vet, og dels at pappa er en mann av få ord. Hun fikk veske intravenøst for å hjelpe samt smertestillende men det hjalp ikke så veldig, i dag skrev hun (så hun er da hakket bedre, jeg fikk sms fra henne, ikke bare pappa) at de mistenkte en betennelse i tillegg og skulle sette henne på antibiotika samt en ny kombinasjon smertestillende. De skulle ta nytt bilde (hva slags bilde de nå enn har tatt) og dessuten ta en tur oppigjennom tamren med kamera for å ta en titt Men så skrev pappa at hun ble flyttet fra medisinsk avd til kirurgisk avd så jeg vet ikke om planen ble gjennomført? Før se om jeg kan få hørt med han nå som han i alle fall er kommet hjem.
Uff da, håper ikke det er noe alvorlig:(
Bor de langt unna dere?

Herlig det da, kjempe viktig å nyte finværet når det endelig er der ❤
Ja... har vært mye ute i dag.. derav lite inne på bv :) men nå er ungene endelig lagt... vurderer å lage meg litt jordbær :)

Uff da, håper ikke det er noe alvorlig:(
Bor de langt unna dere?

Nei, vi bor 20 minutter unna, men inntl nå er det bare pappa som har fått lov å komme på besøk, hun har lagt på isolat.

Jeg har hatt meg en lenger prat med pappa i kveld, og trolig kan jeg og min bror besøke henne i morgen, men uten ungene, selvsagt.

Hun har vært gjennom flere undersøkelser i dag og får medisiner både mot betennelse og som smertelindring, og det er visst gode forhåpninger om at dette kan løses med tid og medisin, at man skal slippe operasjon. Det er jo i det minste bra da. (For det er i så fall snakk om en stor operasjon. Mistenker muligens stomi kunne vært aktuelt da i verste fall) Vi må bare vente og se hva de finner ut av, tror jeg.

Ja... har vært mye ute i dag.. derav lite inne på bv :) men nå er ungene endelig lagt... vurderer å lage meg litt jordbær :)

Jeg har jordbær i kjøleskapet, en GLEDE etter å ha vært uten jordbær hittil i år (som morsmelkdonor fik jeg ikke spise jordbær. Men jeg leverte inn pumpa nå denne uka, jentungen er et halvt år!)

Så jeg skal nå gå og lage meg kveldsmat. Brødskive med opphakket jordbær på, og et lite dryss sukker :)
Norske, smakfulle jordbær, så de trenger ikke mye sukker. Jeg har smakt på en av dem.

Jeg har jordbær i kjøleskapet, en GLEDE etter å ha vært uten jordbær hittil i år (som morsmelkdonor fik jeg ikke spise jordbær. Men jeg leverte inn pumpa nå denne uka, jentungen er et halvt år!)

Så jeg skal nå gå og lage meg kveldsmat. Brødskive med opphakket jordbær på, og et lite dryss sukker :)
Norske, smakfulle jordbær, så de trenger ikke mye sukker. Jeg har smakt på en av dem.
Det er norske jeg også har. Tenkte å spise i går men var så mett etter middagen, men nå må jeg spise de før de blir dårlig :)

19. plass

Litt risky plassering.... (Sannelig ikke sikker, før har Tamara formulert topp 10 og topp 20 (eller over x antall innlegg) men nå over 20. plass vil det da si topp 19 egentlig så jeg er på siste kvalifiserende i den kategorien?)
Vanskelig å si hva hun mener, ville ha skravlet meg opp noen plasser for å være trygg;)

Back
Topp