Er hun syk?Sånn mer eller mindre. Her i huset. Ikke mamma da.
God bedring til henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hun syk?Sånn mer eller mindre. Her i huset. Ikke mamma da.
Haha ja sant detJada, men det finnes jo grenser![]()
HAHA!!Svigers er her!!![]()
Ikke heltDa kn du slappe v![]()
Fortjener litt når det er helgJa. Tror jeg må se om jeg finner frem noe godsaker
sende den til reparasjon?Takkhåpe jeg slipper å kjøpe ny
Svigers er her!Hva skjer i helgen?
Håper jo på detJaja, legger seg vel uten særlig mas til slutt han da![]()
Haha tenkte kanskje det var det ja, for husker de skulle kommeSvigers er her!![]()
Er hun syk?
God bedring til henne!
Hva tilbringer du kvelden med da?Håper jo på det![]()
Ja mye bedreGodt han car rolig iallefall![]()
Fortjener litt når det er helgPeanøtter her
![]()
Ja så backup er viktigÅååh så kjedelig![]()
Ja absoluttTrolig greit å begynne å spare når den har vist at den tenker på å gi seg...
Huff du kan ikke bare la han styre selv?Ikke helt
Eldste fyker opp og ned, vanskelig å få ham til å ligge fint..
Samme skjer her! Irriterer meg grønn av det! Når man også ikke får varsler er det nærmest umulig å svare her noen gangerSøren altså, BEKLAGER SPAMMINGEN.. Etter den siste oppdateringen så får jeg ikke opp alle innleggene min før jeg går helt tilbake og oppdaterer. Og den hopper på feil side og sånn.. skal prøve å bli flinkere å oppdatere 2 ganger.
Nei, men lenge siden så vi må nok ha det snart tror jegGleder meg til taco nå kjenner jeg. Flere som skal spise/har spist det i kveld?
Tror det er veldig dyrt. HR akkurat fikset skjermen..sende den til reparasjon?![]()
Kos deg og nyt tiden sammen ❤Da skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag
Får se om jeg stikker innom før sengetid. Ha en fin kveld alle sammen![]()