Juni - skravletråden

Er hun syk?:(
God bedring til henne!

Ja, mamma ble innlagt fra legevakta tirsdag kveld med alvorlig infekjson i tykktamen, uten at jeg har fått noe veldig spesifikke diagnoser. Tror det dels kommer av at de ikke helt vet, og dels at pappa er en mann av få ord. Hun fikk veske intravenøst for å hjelpe samt smertestillende men det hjalp ikke så veldig, i dag skrev hun (så hun er da hakket bedre, jeg fikk sms fra henne, ikke bare pappa) at de mistenkte en betennelse i tillegg og skulle sette henne på antibiotika samt en ny kombinasjon smertestillende. De skulle ta nytt bilde (hva slags bilde de nå enn har tatt) og dessuten ta en tur oppigjennom tamren med kamera for å ta en titt Men så skrev pappa at hun ble flyttet fra medisinsk avd til kirurgisk avd så jeg vet ikke om planen ble gjennomført? Før se om jeg kan få hørt med han nå som han i alle fall er kommet hjem.

Fortjener litt når det er helg :) Peanøtter her :)

Det liker jeg ikke.
Eller, egentlig kommer det nok av at jeg tror jeg ikke tåler det, jeg klør sånn i halsen. Sist prøvd, BITT I, uten å spise, et hjemmelaget kjeks med peanøttfyll så klødde jeg fortsatt i halsen en god halvtime senere.
Så det holder jeg meg unna.

Søren altså, BEKLAGER SPAMMINGEN.. Etter den siste oppdateringen så får jeg ikke opp alle innleggene min før jeg går helt tilbake og oppdaterer. Og den hopper på feil side og sånn.. skal prøve å bli flinkere å oppdatere 2 ganger.
Samme skjer her! Irriterer meg grønn av det! Når man også ikke får varsler er det nærmest umulig å svare her noen ganger

Da skal jeg slenge på meg litt mer klær og gå bort på solsiden og få meg litt tapas middag :)
Får se om jeg stikker innom før sengetid. Ha en fin kveld alle sammen :)
Kos deg og nyt tiden sammen ❤

Back
Topp