Juni - skravletråden

Ingen hyggelig start på sommeren nei.

De skulle dra på ferie om ei uke. De skulle på konsert 30. juni og ta løs med campingvogna etter at pappa kom fra jobb 1. juli. (Min mor er av andre årsaker ufør)

Hun ligger på sykehus med intravenøs antibiotika og får morfin mot smerter. Det blir ikke den sommeren det skulle bli.
Ufattelig kjipt:(
Livet er IKKE forutsigbart!

Avventer melding fra pappa utpå formiddagen når han har undersøkt hvordan det står til med henne, men om hun er grei nok så blir det en kort visitt i morgen ja. Bare meg, mannen passer ungene.
Ja kan skjønne det.
Vært helt frisk og så helt akutt?

Da er de glad i bestemor!❤️
De er det.

Dumt hun bor så langt unna, men det et prisen vi betaler for å bo nært mine.

Som i sin tid var et valg vi tok. Og mannen mente det var mest rett å flytte hit. Jeg har et mye nærere forhold til både familien og slekta enn hva han har (og hans slekt er egentlig her)

Inntil for fire år siden bodde vi jo langt unna alle.

Ja kan skjønne det.
Vært helt frisk og så helt akutt?

Tja. Tror det.
I den grad en kan kalle en som vel har fem kroniske diagnoser helt frisk.

Men av det vi vet var tykktarmen frisk. Til hun brått ble syk tirsdag kveld. Skikkelig dårlig så pappa tok henne på legevakta. Og da ble hun innlagt

Tja. Tror det.
I den grad en kan kalle en som vel har fem kroniske diagnoser helt frisk.

Men av det vi vet var tykktarmen frisk. Til hun brått ble syk tirsdag kveld. Skikkelig dårlig så pappa tok henne på legevakta. Og da ble hun innlagt

Aha. En god del mao. Har hun noe mage og tarmsykdommer fra før?
Frisk til henne å være da i såfall.
Huff, trasig.

Ufattelig kjipt:(
Livet er IKKE forutsigbart!
Kjipt ja.

I fjor kom de seg ikke langt på ferie, en av hennes kroniske sykdommer er revmatisme, og hun klarte ikke sitte lenge i strekk så det ble korte etapper med vogna. Fem dager for å komme seg til grensa... (sååååå langt unna bor vi da ikke!!)

I år har de hatt løs vogna en tur. Sist helg. Med fire barnebarn fra fire til sju år. Kjekt, men slitsomt. De så frem til ferien bare de to.

Aha. En god del mao. Har hun noe mage og tarmsykdommer fra før?
Frisk til henne å være da i såfall.
Huff, trasig.
Hun har (hatt? Kronisk? Usikker) magesår.
Men tarmen har vært ok.

Så ja, frisk til henne å være. Dårlig i kroppen etter tidligere nevnte helg på camping med fire barnebarn, kombinert med væromslag og tåke. Men ja. Frisk sånnsett. Da jeg snakket med henne klokka fire. Ga ikke utrykk for noe annet på sms klokka seks, men det vet jeg ikke.
Var i alle fall elendig rundt åtte og innlagt av legevakta 23

De er det.

Dumt hun bor så langt unna, men det et prisen vi betaler for å bo nært mine.

Som i sin tid var et valg vi tok. Og mannen mente det var mest rett å flytte hit. Jeg har et mye nærere forhold til både familien og slekta enn hva han har (og hans slekt er egentlig her)

Inntil for fire år siden bodde vi jo langt unna alle.
Høres ut som et fornuftig valg da:)
Familie er viktig..

Høres ut som et fornuftig valg da:)
Familie er viktig..
Ja, familie er viktig. Veldig viktig for meg.

Så her bor vi i gangavstand til min bror med familie. Og da passerer vi min kusine hvor vi var i bursdag i dag på veien. Vi har mine foreldre og min bestemor 20 min unna med bil. Og slekta mi rundt her.

Back
Topp