Kan skjønne at ikke kan være like heldig som meg med svigerforeldre, men skulle ønske du kunne vært litt mer heldigTakk søte du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skjønne at ikke kan være like heldig som meg med svigerforeldre, men skulle ønske du kunne vært litt mer heldigTakk søte du![]()
Ja er en sikker vinnerSofa er sjelden feil![]()
Ufattelig kjiptIngen hyggelig start på sommeren nei.
De skulle dra på ferie om ei uke. De skulle på konsert 30. juni og ta løs med campingvogna etter at pappa kom fra jobb 1. juli. (Min mor er av andre årsaker ufør)
Hun ligger på sykehus med intravenøs antibiotika og får morfin mot smerter. Det blir ikke den sommeren det skulle bli.
Ja kan skjønne det.Avventer melding fra pappa utpå formiddagen når han har undersøkt hvordan det står til med henne, men om hun er grei nok så blir det en kort visitt i morgen ja. Bare meg, mannen passer ungene.
Godt å være ute når man kanJa... har vært mye ute i dag.. derav lite inne på bvmen nå er ungene endelig lagt... vurderer å lage meg litt jordbær
![]()
Da er de glad i bestemor!Mine brøt ut i jubel og applaus rund spisebordet da vi fortalte dem at bestemor kom til oss på juleferie...
Nei. Ikke nett genereltGodt å være ute når man kanbv er ikke livet på fine dager ❤
Takk, det skulle jeg også ønskeKan skjønne at ikke kan være like heldig som meg med svigerforeldre, men skulle ønske du kunne vært litt mer heldig![]()
De er det.Da er de glad i bestemor!![]()
Skjønner detTakk, det skulle jeg også ønske![]()
Søt du er som tror det beste om andre ❤Jo det vet jeg det gjør![]()
Ja kan skjønne det.
Vært helt frisk og så helt akutt?
Hadde hvert koselig om du gjorde detTakk for tilbudetkanskje jeg dukker opp en dag
![]()
Tja. Tror det.
I den grad en kan kalle en som vel har fem kroniske diagnoser helt frisk.
Men av det vi vet var tykktarmen frisk. Til hun brått ble syk tirsdag kveld. Skikkelig dårlig så pappa tok henne på legevakta. Og da ble hun innlagt
Kjipt ja.Ufattelig kjipt
Livet er IKKE forutsigbart!
Jeg har kjøpt fløte egentlig....Blir med vaniljesaus i kveld.. så tror jeg at jeg skal røre restene til syltetøy og lage vaffel til frokost i morgen![]()
Hun har (hatt? Kronisk? Usikker) magesår.Aha. En god del mao. Har hun noe mage og tarmsykdommer fra før?
Frisk til henne å være da i såfall.
Huff, trasig.
Høres ut som et fornuftig valg daDe er det.
Dumt hun bor så langt unna, men det et prisen vi betaler for å bo nært mine.
Som i sin tid var et valg vi tok. Og mannen mente det var mest rett å flytte hit. Jeg har et mye nærere forhold til både familien og slekta enn hva han har (og hans slekt er egentlig her)
Inntil for fire år siden bodde vi jo langt unna alle.
Ja, familie er viktig. Veldig viktig for meg.Høres ut som et fornuftig valg da
Familie er viktig..
Jippi, så deilig daSkjønner det
Hadde ingen hull i dag forresten![]()