Juni - skravletråden

Klar som et egg! Får sove noen timer nå slik at jeg er opplagt til i morgen og tommelen har fått hvilt deg ;)

Go for it!

Håper det, jeg har bedre tid disse 3 dagene :)

Så kjekt :-)

Så bra, jeg også faktisk.

Godt med backup, hyl om din ikke sier det samme som min når jeg begynner med tall i utfordringstråden etterhvert
Det er jeg også :D
Så nå er det bare å skravle ;)
Det er det

Greia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.

God morgen. Vi spiser frokost og lille sitter å sier "pappa pappa pappa" litt lei mora si :p haha.

Hva syns du da?
Jeg er ikke akkurat hekta, men skal se ferdig. Et stykke uti andre sesong nå, og jeg vet jo desverre mye av det som skjer fremover.

Var 74 på 10 mnd kontroll. Og 9,6 kg. Har strekt seg litt nå men ikke veldig mye.. Og vekta har stagnert veldig.. Har veid henne hjemme og har var 9,6 i går.. Men kan jo være noen hundre gram både opp og ned..
hjemmevekta er vel ofte feil kontra målingene :p har de sagt noe ang vektstagneringen?

Jeg er ikke akkurat hekta, men skal se ferdig. Et stykke uti andre sesong nå, og jeg vet jo desverre mye av det som skjer fremover.
Kjedelig å vite frem hva som skjer :p

Greia med å klare dette handler mest om at det ikke bør være at vi klarte 1900 på dagen, så 4100 når ungene er i seng, liksom.
Jeg er muligens mest tilgjengelig for skravling dagtid idag. Så håper flere er med på å starte godt :)

God morgen. Vi spiser frokost og lille sitter å sier "pappa pappa pappa" litt lei mora si :p haha.
Haha. Har slike dager her og :p

Dog siste dagene har det kun gått i mamma og helst skal hun bo oppå meg. Klamra seg til meg når jeg skal på jobb og sånn

Back
Topp