Natta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ogsåKlar for skravling i morgen!
Så nå er det bare å skravleBare 2 minutter til utfordring![]()
Ligger endelig i senga jeg også, mye senere enn planlagt, blir hardt når jeg må stå opp imorgenMen en må vel gå i seng, klokka ringer 6 imorgen... Ikke rart en sovner når man legger gutten på så her korte netter *gleder meg til ferie nå*
Kjenner dessverre til det, er utrolig synd at det skal være sånn!Ja, det blir bok det! Det som er kjipt er at det er så mye om og men og frem og tilbake med søknadskontoret at det tar så lang tid![]()
Ja fikk vondt i meg av å høre detStakkars NIkke lett i denne varmen
Håper hun får sove hele natten! Og du også snuppa
Ring i morgen du
Sov god når du får det til
![]()
![]()
Det hadde unektelig vært deilig nå. Lillefrøken sover ganske dårlig i varmen :/Nei, ikke mye. Bare en behagelig sus![]()
Helt klart!Samme herviktig det!
Krysser fingreneHåper det![]()
Oii! 9 pakkerBlir gøy, 9 pakker tilsammen
Aldri smakt den kaken
Alt under 18 grader er kaldtBare, det hørtes kaldt ut
Jeg bader fryktelig skjeldent i Norge da![]()
Takk det skal jegÅåh, så deilig
Kose deg masse!
Ja nærmer seg nåHuff, skjønner du får kynnere når du bærer på hanenda godt vi er snart i mål både jeg og du.
kan jeg skjønne.. Ikke alltid greit å gå gravidJoda, fin dag med 4 åringen. Men veldig slitsom for bekkenet kjenner jeg..![]()
JaFår håpe du får noen rolige dager også![]()
Så stort skapJeg blir nok prioritert på føden pga jeg er bløder
Hehe, det er nesten ferdig, mangler bare sånn småting som nye garderobeskap og sånn her og der. Mannen og broren hans holder på å sette opp en 4 meter lang en på soverommet vårt nåså skal vi snart flytte ut fra gjesterommet og inn dit
![]()
Akkurat stått opp viSløver i sofa
Du da?
Høres kjekt utTo av gutta har bursdag, jeg skal til dyreparken alene med eldstemann, jeg har 1 uke ferie![]()
Hva syns du da?Jeg begynte vel sist uke.. Sånn bare fordi... Tja... Lest for mye om det.