Juni - skravletråden

Tja, hva skal jeg si. Jeg har lav blodprosent og meget lite energi. Fikk litt påfyll av jern og ble litt bedre men blodprosenten vil ikke nok opp :/ bekkenet verker konstant og jeg er sikker på at hodet snart stikker ut mellom beina mine. Men ellers fint ;)
Haha, huff.. føler med deg! Slitsom den derre siste tida. Er det mye varme hos deg for tida? Tenkte på det i dag, at jeg er glad jeg ikke går gravid i denne varmen som er her nå

Må ringe riksen i morgen. Tror de har glemt å sette opp en kontroll på meg :p
Heldigvis ingen planer annet enn vanlig dag :) å sitte i solen idag tok på... N fikk ikke sove i bhg pga varmen i dag :( hun sover godt og sovet snart 6 timer så håper hun sover hele natta og samme med meg. Gjør ikke noe med litt kynnere men vil helst sove før 3-4 tiden da :)

Haha, huff.. føler med deg! Slitsom den derre siste tida. Er det mye varme hos deg for tida? Tenkte på det i dag, at jeg er glad jeg ikke går gravid i denne varmen som er her nå
Nei, ikke sånn altfor varmt her i Trøndelag så jeg er heldig sånn sett. Uansett så har jeg stabile temperaturer inne i huset:)

Begynner nærme seg for deg nå:D
Når kom forrige i forhold til termin?
Ja, heldigvis!
Hun kom 5 dager på overtid, etter at jeg ble satt igang pga jeg lak fostervann. :)

Back
Topp