Bare 2 minutter til utfordring 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se om vi klarer juni noe bedre enn mai!Klar for skravling i morgen!
Men 12 er liiiiit for kaldtGodt det da25 er liiiiiitt for varmt
![]()
Må jo prøve.Vi får se om vi klarer juni noe bedre enn mai!første innlegget nå
![]()
kondolerer moren din så myeHeiVært noen tøffe uker nå, det har det... Mamma gikk brått bort og jeg har ligget med forkjølelse og en evigvarende buhulebetennelse oppi alt... Røde dager, en mann som jobber og alene med to barn mye av tiden.. men alt er på bedringens vei!
Med deg da?
Topp!!Må jo prøve.
Jeg tok stat
Ja! Det va 14 i morges når jeg kjørte på jobb og det var fasiken kaldtMen 12 er liiiiit for kaldt
Det skjønner jeg og heldig er du som fikk detVar veldig fornøyd med å rekke å føde i fjor før varmen kom![]()
Uff, det er så stusselig at de ikke vil være mere medHelt sant. Ser det en del i jobben som sykepleier også:-/. Og ikke alltid lett å motivere dem til å være med ut heller
Ja, det blir bok det! Det som er kjipt er at det er så mye om og men og frem og tilbake med søknadskontoret at det tar så lang tidHøres ut som en god beslutning hos din mor! Håper din mormor får det.
Knasker de nestenVi får da håpe at det ikke gjør dettenker det er over i morra. Spis love hearts.
Håper det, jeg har bedre tid disse 3 dageneVi får se om vi klarer juni noe bedre enn mai!første innlegget nå
![]()
Så bra, jeg også faktisk.Må jo prøve.
Jeg tok stat
Stakkars NMå ringe riksen i morgen. Tror de har glemt å sette opp en kontroll på meg![]()
Heldigvis ingen planer annet enn vanlig dagå sitte i solen idag tok på... N fikk ikke sove i bhg pga varmen i dag
hun sover godt og sovet snart 6 timer så håper hun sover hele natta og samme med meg. Gjør ikke noe med litt kynnere men vil helst sove før 3-4 tiden da
![]()
Klar som et egg! Får sove noen timer nå slik at jeg er opplagt til i morgen og tommelen har fått hvilt degKlar for skravling i morgen!
Det er himmelsk!vi har ikke på soverommet vi da men rett utenfor så de andre soverommene og skal ha nytte av denDet er da det er greit med varmepumpe med kjølefunksjon påpå soverommet
Må opp kl 6 her og.. Blir veldig trøtt i morgen gittMen en må vel gå i seng, klokka ringer 6 imorgen... Ikke rart en sovner når man legger gutten på så her korte netter *gleder meg til ferie nå*
Det skjønner jeg og heldig er du som fikk detHer blir det andre sv.skapet på sommeren
![]()